تلگرام پلاس چیست ؟

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ در دستۀ آموزش تلگرام ۷۸ دیدگاه

پیام رسان تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان های حال حاضر است که گفته می شود در بین ایرانیان ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد. از آنجایی که این پیام رسان دارای API یا کلیدهای رابط برای برنامه نویسان است و خود نرم افزار تلگرام هم به صورت باز متن توزیع شده است، هر کسی می تواند نسخۀ مختص خود را از تلگرام بنویسید و رایگان یا پولی عرضه کند. یکی از این نسخه ها Telegram Plus نام دارد که دارای امکانات به مراتب بیشتری نسبت به تلگرامِ عرضه شدۀ خود شرکت Telegram است.

تلگرام پلاس چیست

تلگرام پلاس چیست؟

Telegram+ دارای قابلیت های بیشتری نسبت به تلگرام معمولی است. به رایگان آن را می توانید از مارکت گوگل دانلود کرده و استفاده کنید. حتی با یک جستجوی ساده در اینترنت قادر به دریافت نسخۀ نصبی آن هم هستید. از نظر ارسال و دریافت پیام، هیچ فرقی نمی کند که شما از تلگرام استفاده می کنید یا تلگرام پلاس. اما اگر تلگرام پلاس را انتخاب کنید، از مزایای ویژۀ آن بهره مند خواهید شد.

یکی از بهترین ویژگی های تلگرام پلاس این است که پیام های شما به صورت دسته بندی شما نمایش داده می شود. تصویر زیر نمایی از پیام رسان +Telegram را به شما نشان می دهد. همانطور که می بینید در فهرست پیام ها در سمت چپ، پیام های شما به صورت دسته بندی شده نمایش داده می شود. مثلاً پیام هایی که از طرف افراد برای شما ارسال شده است، در سربرگ دوم، کانال ها در سربرگ پنجم، ربات ها در سربرگ ششم و به همین ترتیب هر نوع پیام در سربرگی دسته بندی شده است. همین ویژگی کار شما را برای ارسال و دریافت پیام ها بسیار راحت می کند.

نمایی از Telegram Plus

نمایی از Telegram Plus

تلگرام پلاس در کنار تلگرام به راحتی نصب می شود. پس به طور همزمان می توانید از دو تلگرام در کنار یکدیگر استفاده کنید و حتی هر کدام را با یک حساب جداگانه راه اندازی کنید. در همان اول کار شما باید شماره تلفن گوشی خود را وارد کنید که اگر در پایگاه دادۀ تلگرام چنین شماره تلفنی از قبل ثبت شده باشد، تمامی پیام های آن حساب روی تلگرام پلاس بارگذاری خواهد شد. حتی می توانید از یک شماره تلفن دیگر استفاده کنید و با آن یک حساب تلگرام دیگر باز کنید؛ با مشخصات کاملاً متمایز.

مزایای تلگرام پلاس به همین جا ختم نمی شود. موارد زیر از دیگر مزیت های +Telegram می باشد:

  • امکان مخفی کردن شماره تلفن همراه در تلگرام
  • امکان مخفی کردن اسکرین شات گفت‌وگو در چت محرمانه تلگرام
  • امکان دریافت لینک اختصاصی کانال های شما