خارج شدن از ریپورت تلگرام با ارسال استیکر

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران تلگرام با آن مواجه شدند، همین ریپورت شدن است که راجع به آن توضیحاتی را ارائه کردیم و به شما توصیه می کنم آنها را حتماً مطالعه نمایید. اما در حال حاضر می خواهیم راجع به ارسال استیکر برای رفع ریپورتی تلگرام بپردازیم که اصولاً این کار چه مزیتی دارد که ما از دیگران بخواهیم که برای ما استیکر یا همان تصاویر چسبندۀ تلگرام را ارسال کنند؟

خارج شدن از ریپورت تلگرام با ارسال استیکر

خارج شدن از ریپورت تلگرام با ارسال استیکر

اگر شما هم مشمول محدودیت از طرف تلگرام شدید، یکی از کارهایی که می توانید برای رفع این محدودیت انجام دهید این است که از دیگرانی که شما را نمی شناسند یا شمارۀ شما را دز فهرست مخاطبان تلگرام آنها وجود ندارد بخواهید، برای شما استیکر ارسال کنند. کسانی که شما را به عنوان مخاطب خود در تلگرام دارند، به راحتی می توانند برای شما پیام ارسال کنند و شما هم می توانید متقابلاً این کار را انجام دهید. پس مشکلی نیست. مشکل اینجاست که شما باید از افراد غریبه بخواهید که برای شما ارسال کنند.

ارسال استیکرها نباید به صورت یکباره باشد. بلکه باید مثلاً در روز ۱۰ یا ۱۵ نفر این کار را برای شما انجام دهند تا برای شما موثر باشد. پس از ارسال شدیداً پیشنهاد می شود که به هیچ عنوان پیام ها و استیکرهای رسیده را باز نکنید و این کار را برای مدت ۴ الی ۷ روز انجام دهید. در ضمن در این مدت به هیچ عنوان نباید به کسانی که آنها را به عنوان مخاطب در تلگرام خود ندارید، هیچ گونه پیامی ارسال کنید. علاوه بر آن می توانید به مانند حالت عادی در کانال ها و گروه های مختلف فعالیت داشته و برای افرادی که می‌شناسید پیام ارسال کنید و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.

استفاده از این روش در کنار استفاده از ربات Spam Bot برای رفع ریپورتی تلگرام پیشنهاد می شود. پس بهتر است اول این کار را حتماً انجام دهید سپس از دیگران بخواهید که برای شما استیکر ارسال کنند. این کار را می‌توانید در گروه‌هایی که شما عضو آنها هستید انجام دهید. یا از دوستان‌تان بخواهید که این درخواست را از دوستان خود داشته باشند که برای شما استیکر ارسال کنند. پس از انجام این کارها، مطمئن باشید که پس از مدتی از ریپورت در خواهید آمد و از آن موقع به بعد در ارسال پیام به افراد ناشناس سعی کنید دقت کافی را داشته باشید تا دوباره ریپورت نشوید.