دانلود تلگرام پلاس فارسی ویندوز کامپیوتر

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ در دستۀ کانال های کامپیوتر بدون دیدگاه

اپلیکیشن Telegram Plus نرم افزار دیگر و غیر رسمی تلگرام با قابلیت ها و ویژگی های بیشتری نسبت به تلگرام اصلی می باشد که محبوبیت خاص خود را در بین کاربران سیستم عامل اندروید دارد و با ویژگی هایی که دارد خود را از نسخه اصلی تفکیک میکند. مسنجر معروف و پرطرفدار این روزهای تلگرام ویژگی های بسیاری دارد چیزی که بیشتر از همه به چشم میخود امنیت بسیار بالای آن میباشد بطوری که این شرکت جایزه ای برای کسانی که بتوانند در این اپلیکیشن نفوذ کنند قرار داده و این نشان از امنیت بالای این نرم افزار می باشد.

دانلود تلگرام پلاس فارسی ویندوز کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس فارسی ویندوز کامپیوتر

تلگرام فارسی به کاربران خود این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستان خود در هر مکان بفرستند این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ و بیتالک و ایمو می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ و سایر پیام رسان ها بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم نسخه تلگرام پلاس در کنار نسخه اصلی نصب می شود و می توانید آن را با یک شماره دیگر فعال کنید و در واقع دو حساب با شماره های مختلف برروی یک دستگاه خواهید داشت.

و این برای اشخاصی که با تلگرام زیاد سرو کار دارند بکار میرود هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وب سایت اپلیکیشن۹۸ دریافت نمایید.در این پست از وبسایت موب فور یو مسنجر پرطرفدار telegram را برای شما عزیزان آماده کرده ایم شما دوستان عزیز میتوانید این مسنجر را برای دستگاه های اندروید خود دانلود و به راحتی نصب کنید این مسنجر بسیار امن و ضریب امنیتی بیشتری نسبت به مسنجر های مشابه دارد که حتی شرکت تلگرام مبلغ بسیار بالایی را به شخصی که بتواند تلگرام را حک کند جایزه گذاشته که این نشان از غیرقابل نفوذ بودن تلگرام دارد.

با استفاده از Telegram قادر خواهید بود در محیطی بسیار کاربرپسند به ارسال عکس و فیلم با سرعت بالا پرداخته و فایل های خود را با دوستانتان در هرجای دنیا به اشتراک بگذارید و به چت و گفتگو با آن ها بپردازید. تلگرام اندروید یکی از بهترین برنامه ها برای جایگزینی با مسنجر محبوب واتس اپ می باشد و از نکات قابل توجه این برنامه نسبت به سایرین آن است که با آن خواهید توانست که ویدئوها و فایلهای تصویری تا سقف ۱ گیگابایت را ارسال نمایید. با تلگرام در فضایی کاملا مطمئن به ارسال متن و اسناد خود پرداخته و گفتگوهای رمزگذاری شده برای ارسال متون برای شخص خاص را برای بهره گیریی از حداکثر امنیت استفاده نمایید. راجع به هک تلگرام موضوعات بسیار است.

ویژگی های اپلیکیشن Telegram Plus:

  • نصب در کنار نسخه رسمی تلگرام
  • تم های مختلف و شیک
  • مخفی کردن اسکرین شات گفتگو در چت مخفی
  • ذخیره اطلاعات دریافتی با نام اصلی
  • امکان مخفی کردن شماره موبایل
  • و …

تغییرات نسخه جدید:

  • تغییر کردن اندازه لیست چت ها
  • شخصی سازی اندازه آواتار
  • رفع مشکلات جزیی

برای دانلود تلگرام برای کامپیوتر اینجا کلیک کنید.