چرا تلگرام عکس باز نمیکنه

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

اگر از تلگرام استفاده می کنید، ممکن است شما هم با مشکل باز نشدن عکس ها مواجه شده باشید. در تلگرام یکی از انواع محتواهایی که شما می توانید آنها را ارسال یا دریافت کنید، عکس است. حالا هم می توانید این کار را از طریق چت خصوصی انجام دهید و هم از طریق کانال هایی که برای شما عکس و تصویر ارسال می کنند.

چرا تلگرام عکس باز نمیکنه

چرا تلگرام عکس باز نمیکنه ؟

اما اگر تلگرام شما عکس ها را باز نمی کند، چند تا دلیل می تواند داشته باشد. دلیل اولش این است که سرعت اینترنت شما بسیار پایین است که عکس ها را باز نمی کند. برای این منظور از یک اینترنتی Wi-Fi با سرعت بالا استفاده کنید ببینید مشکل شما حل می شود یا نه. ممکن است اگر از اینترنت سیم کارت های موبایل استفاده کنید، به دلیل پایین بودن سرعت آن عکس ها برای شما باز نشود.

در ضمن از قسمت تنظیمات تلگرام ، همانطور که در گذشته آموزش کامل آن را ارائه کردیم، بخشی وجود دارد که نمایش عکس ها را به صورت خودکار غیرفعال می کند. می توانید تنظیمات تلگرام را هم بررسی کنید، ببینید آیا مشکل از آنجاست یا خیر.

دلیل دیگر برای باز نشدن عکس ها در تلگرام می تواند پر شدن حافظۀ دستگاه شما باشد. بر خلاف تصور شما، تلگرام از حجم اینترنت بسیار زیادی استفاده می کند و آن به دلیل محتواهای پر حجمی است که با استفاده از این پیام رسان ارسال و دریافت می شود. پس باید سعی کنید، طبق آموزش های گذشته، اطلاعات و پرونده های قدیمی تلگرام را از روی دستگاه خود حذف کنید.

در گاهی از مواقع هم ممکن است سرورهای تلگرام مشکل داشته باشند. که موقتی است و معمولاً چند چند ساعت مشکل حل می شود. اما اگر مشکل از خطوط اینترنتی داخلی کشور باشد، مثل اشکالی که چند وقت پیش برای تلگرام پیش آمد، باز هم ممکن است عکس ها و دیگر محتواهای موجود در تگلرام باز نشود. از آنجایی که مسئولین کشور هم اعلام کردند که قصد فیلتر کردن تلگرام را ندارند، پس از این بابت نباید نگران باشید. چرا که دولت و وزارت ارشاد فعلاً قصد از دسترس خارج کردن تلگرام را ندارند.

در اینجا سعی شد تمامی گزینه های مختلف برای مشکل باز نشدن عکس در تلگرام بررسی شود. شما باید تک تک آنها را بررسی کنید تا مشکل تلگرام شما حل شود.