کانال الگوبرداری از حضرت زهرا(س) همسرداری و فرزندپروری

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

کانال الگوبرداری از حضرت زهرا (س) درباره همسرداری و فرزندپروری است که باتوجه به موازین شرعی، به راهنمایی زوج‌ها اقدام کرده است. در این کانال از تصاویر مستهجن و غیراسلامی و عاشقانه و… استفاده نمی‌شود و خانواده‌ها را به صبر و بردباری در مقابل مشکلات تشویق کرده و با جملات انرژی بخش، افزون‌بر مطالب همسرداری، تلاش و توجه زوج‌ها را بیشتر به محیط خانواده معطوف می دارد.

کانال الگوبرداری از حضرت زهرا(س) همسرداری و فرزندپروری

کانال الگوبرداری از حضرت زهرا(س) همسرداری و فرزندپروری

در این کانال، برای اینکه خانواده‌ها با مشکلات کمتری روبه‌رو شوند و صبر و بردباری را پیشه خود دور سازند و بر خشم خود فائق آیند و… و نیز وجودِ خود را تنها در اختیار خانواده خود قرار دهند، به صورت چندین پیام و صوت، چله گرفته می‌شود که با عنوان «چله قرارهای عاشقانه» به دوستداران کانال عرضه می‌شود و تاکنون دو چله را گذرانده ایم و به اواخر چله سوم نزدیک می‌شویم و مطمئنا پس از آن چله دیگری (چهارم) را آغاز می کنیم. گفتنی است برای اینکه مطالب چله، در لابه لای مطالب دیگر گُم نشود؛ همه آنها را در کانالی دیگر آرشیو کرده ایم که هر چند وقت یک بار، لینک کانال را برای دوستان ارسال می کنیم تا بهره ببرند. گاهی نیز کاربران کانال تمایل دارند که چله ها را از اولین روز به انجام برسانند که ما برای راحتی آنان، آنها را در کانال آرشیو، روزانه ریپلای می کنیم.

در کانال الگوبرداری از حضرت زهرا(س)، هرازگاهی به سؤالات دوستان پاسخ داده می شود. این سؤالات را کابران، در گروه دیگری که به این منظور ساخته شده، مطرح می کنند ولی پاسخ خود را از کانال اصلی بدون ذکر نام، دریافت می دارند.

برای داشتنِ یک زندگی موفق، نیاز است، خانم‌ها و آقایان، سیاست‌ها و ترفندهایی را بلد باشند که به کمک آن بتوانند آن را در مسیر درست هدایت کنند و به زندگی خود گرما ببخشند. این مسئله و افزون بر آن، جملات انرژی بخش به منظور بالابردن اعتمادبه نفس نیز در این کانال آموخته می‌شود.

گفتنی است در این راستا، فرزندان را از یاد نبرده، و هرازگاهی پست‌هایی درباره فرزندپروری گذاشته می‌شود.
این کانال ازاین‌رو، الگوبرداری از حضرت زهرا(س) نام گذاری شده است که بر این عقیده هستیم باید تمام اعمال و رفتارمان در خانواده و اجتماع، نشئت گرفته از موازین اسلامی و زیر سایه حضرت فاطمه زهرا(س) باشد و بر همین اساس وظیفه خود می‌دانیم که زوج‌ها را در این راستا راهنمایی کنیم.

کانال ما را با این نام بشناسید: «الگوبرداری از حضرت زهرا(س) همسرداری و فرزندپروری»
خوشبخت و سربلند و سلامت باشید.

عضویت در کانال تلگرام