کانال طب سنتی تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

یکی از موضوعاتی که امروزه توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده است، بحث طب سنتی است. آشکار شدن برخی از عجایب این طب برای داشتن یک زندگی شاداب و سالم، همچنین جایگزین‌های خوب و بدون عوارض جانبی که دستورات این طب برای بیماران دارد، باعث شده روز به روز اقبال عمومی در ایران به این سمت جلب شود. قابل توجه است که در خارج از کشور و در کشورهای پیشرفته مدت زمان زیادی کار روی طب سنتی اسلامی ایران شده و هنوز در حال انجام است که در نهایت منجر به تولید داروهای تجاری شده و از این طریق دانش خودمان را به خود ما می‌فروشند و با این کار درآمد بسیار زیادی به جیب می‌زنند! این در حالی است که خود ما قادر به استفاده از این دریای بی‌کران به صورت گسترده نیستیم.

کانال طب سنتی تلگرام

کانال طب سنتی تلگرام

اما تا به حال گروه‌های خودجوش و مردمی بسیاری بودند که سعی در ترویج این علم گران‌بها در بین اقشار مختلف مردم را داشتند. فعالیت هایی که در شبکه های مجازی توسط برخی از دوست داران طب سنتی شده، در زمرۀ این گونه فعالیت ها است که کم و بیش سعی شده اطلاعات خوبی به افراد علاقه مند داده شود.

یکی از این گروه های مجازی، کانال طب سنتی تلگرام است که همینک می‌توانید با کلیک روی تصویر زیر به عضویت این گروه درآیید و از مطالب و محتوای آموزشی و دانشی آن استفاده کنید. در این کانال سعی شده موضوعاتی که هر روز افراد با آنها مواجه هستند توضیح داده و بهترین سبک زندگی از دید طب سنتی اسلامی ایران تشریح گردد. گاهی از اوقات ما نمی دانیم که با ترک یک عادت غلط و به جای آن استفاده از فرهنگ غنیِ طب سنتی می توانیم روحیۀ خود را در زندگیِ شخصی رو به راه کنیم. یا انگیزه‌های عظیمی را در خود به وجود آوریم که همۀ اینها باعث تجربۀ خوب زندگی مادی و معنوی است.

همین الان در کانال طب سنتی تلگرام عضو شده و دانش طب سنتیِ خود را افزایش دهید.

عضویت در کانال تلگرام