کانال همسر موقت

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۵/۰۹ در دستۀ کانال های سرگرمی بدون دیدگاه

در شرع مقدس اسلام، ازدواج یکی از نعماتی است که خدای مهربان برای بنده هایش ارزانی داشته است. ازداواج بر دو نوع است که عمدتاً ما آن را با نام های ازدواج دائم و ازدواج موقت می شناسیم. ازدواج موقت را اسلام در شرایطی که مسلمانی شرایط ازدواج دائم را ندارد، مجاز شمرده که با توجه به مشکلاتی که برای افراد جامعه مخصوصاً جوانان جامعه وجود دارد، می توان از آن برای رسیدن به نیازهای خود استفاده کرد. به طوری که در غیر این صورت ممکن است که به گناه افتاده و موجبات فلاکت فرد مهیا شود. بدین منظور برای پیدا کردن همسر موقت ما کانالی را در این جا به شما معرفی می کنیم که در این کانال راهنمای کاملی برای معرفی افراد به یکدیگر تهیه شده است. برای پیدا کردن همسر موقت برای خود کافی است طبق اطلاعیه های این کانال اقدام کرده و از خدمات این کانال همسر موقت استفاده کنید.

کانال همسر موقت

کانال همسر موقت

ازدواج موقت دارای شرایطی است که با توجه به در نظر گرفتن این شرایط استفاده کردن از این نعمت الهی که جواز آن از طرف خود خدا داده شده است، می تواند مسبب بهبود بسیاری از مشکلات اجتماعی و اخلاقی در جوامع انسانی گردد. ولی با توجه به محدودیت هایی که در این عرصه از طرف افراد نا آگاه ایجاد شده است، افراد برای ارضاء این نیاز به روش های خطرناک روی آورده اند. در صورتی که اگر این موضوع به خوبی فرهنگ سازی گردد، بسیاری از مشکلات و راه نفوذ بیگانگان بر افکار و اعمال جوانان کشور ما بسته شده و سبب پیشرفت در بلند مدت خواهد شد.

در هر صورت نباید فراموش کرد که تمامی نیازهایی که خدای متعادل در وجود ما گذاشته است، باید دارای راه های ارضای درست و اصولی باشد. و اگر جلوی این راه های اخلاقی گرفته گردد، نباید انتظار داشت مشکلاتی که همینک گریبان ممکلت ما را گرفته وجود نداشته باشند!

با کلیک روی عکس زیر، می توانید به عضویت در کانال همسر موقت درآمده و چه خانم باشید و چه آقا، با خدماتی که این کانال تلگرام به شما ارائه می دهد، همسر مورد نظر خود را پیدا کنید. فقط توجه داشته باشید که با انتخاب دستور Join Channel در انتهای کانال، عضو کانال شده تا آخرین اطلاعیه ها برای شما ارسال گردد. در غیر این صورت کانال همسر موقت تلگرام هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

عضویت در کانال تلگرام