کانال چرم دست دوز سوران

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

داشتن یک دست ساخته چرمی حس خوبی به آدم میده،اگه میتواین یه محصول چرمی با کیفیت داشته باشین،با کانال ما همراه شوید.
عموم مردم با توجه به شکل و بوی یک محصول چرم بودن یک محصول را تشخیص میدهند،اما بر فرض اینکه که یک محصول چرم طبیعی هم باشد باید توجه داشته باشیم که چرم طبیعی خود به انواع مختلف گاوی ،بزی،و … تقسیم می شود و خود این انواع هم درجه بندی کیفی مختلفی دارند.

کانال چرم دست دوز سوران

کانال چرم دست دوز سوران

ویژگیهای انواع چرم

چرم گاوی و گوساله ای:

دارای الیاف متراکم است به همین دلیل مقاومت بالایی دارد، سطح آن صاف و در اصطلاح بدون گرین می باشد، بر اساس مورد مصرف به صورت نرم و خشک در ضخامت های متفاوت ارائه می شود کاربرد عمومی آن در تهیه کفش و انواع کیف گاها در تهیه لباس و دستکش هم از آن استفاده می گردد.

چرم گوسفندی و بره ای:

تراکم الیاف آن به نسبت سایر چرمها کم است سطح آن مانند چرم گاوی صاف است، لطافت و سبکی آن باعث گردیده که بصورت عمده در لباس و دستکش مورد استفاده قرار گیرد. انواع کیفی آن نیز جهت تهیه کیف های زنانه تولید می شود.

چرم بزی:

تراکم الیاف آن به نسبت چرم گاوی کمتر ولی از چرم گوسفندی بیشتر است و مقاومت بالایی دارد. محل خروج مو به وضوح بر روی چرم مشاهده می شود و به راحتی از سایر چرم ها قابل تشخیص است. با توجه به کاربرد آن به دو صورت نرم و خشک ارائه می شود. موارد مصرف آن در انواع کیف و کفش زنانه می باشد.

ما به شما اطمینان می دهبم که محصولات ما از بهترین و با کیفیت ترین چرمهذط طبیعی موجود در بازار تهیه شده اند، کلیه محصولات ما با استفاده از بهترین یراق و مواد و کاملا با دست دو خته شده اند.

💼کیف دستی مردانه با چرم طبیعی درجه یک 💵۸۰۰۰۰تومان💵 رنگهای مشکی، عسلی و قهوه ای روشن هم موجود است 💼
💼کیف پاسپورتی مردانه با چرم طبیعی درجه یک 💵۸۰۰۰۰تومان💵 رنگهای مشکی، عسلی و قهوه ای روشن هم موجود است 💼
کیف پول مردانه با چرم طبیعی درجه یک ۳۸۰۰۰تومان (رنگهای مشکی، عسلی، قهوه ای و سرمه ای ساده و پوست ماری هم موجود است)

عضویت در کانال تلگرام