کانال چیبو TCM

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۰۲ در دستۀ کانال های فروشگاهی بدون دیدگاه

چیبو در سال ۱۹۴۹ توسط مکس هرز و در شهر هامبورگ آلمان تاسیس شد. ایده و فعالیت اولیه مکس و کارل چیلینگ هیریان (همکار و شریک تجاری مکس) بر تامین و ارسال قهوه های رست شده با ایجاد انقلابی در صنعت فروش غیر حضوری قهوه بوده است. در واقع نام چیبو (Tchibo) الهام گرفته از واژه چیلینگ (Tchiling) و معادل آلمانی واژه دانه یعنی Bohne

در سال ۱۹۵۳ اولین مرکز فروش قهوه چیبو در شهر هامبورگ و در کنار مرکز تولید و بسته بندی دانه های قهوه افتتاح گردید و در ادامه روند توسعه چیبو اولین کافی شاپ رسمی چیبو در سال ۱۹۵۵ و در شهر هامبورگ تاسیس گردید و همزمان مشتریان می توانستند قبل از خرید هر نوع قهوه یک فنجان قهوه مورد نظر خود را مهمان چیبو باشند.

با فوت مکس هرز در سال ۱۹۶۵ دو پسر وی به نامهای میکائیل و گانتر سعی در توسعه تجاری خانوادگی خود می کنند و سبد محصولات چیبو و فروشگاههای چیبو را توسعه می دهند به نحوی که در سال ۱۹۸۷ در بسیاری از سوپرمارکت های آلمان قهوه و سایر محصولات غیر خوراکی چیبو عرضه می شده است .

در همان سال با اختصاصی نمودن طعم قهوه چیبو ، گروه قهوه های اختصاصی با عنوان Private Coffee به بازار عرضه می شود.

کانال چیبو TCM

کانال چیبو TCM

پسران مکس طی سالهای ۹۰ و ۹۱ اولین فروشگاههای اختصاصی عرضه محصولات غیر خوراکی چیبو را در آلمان راه اندازی می نمایند و طی سالهای آتی موفق به توسعه بازار محصولات خود به لهستان، اسلواکی، بریتانیا و جمهوری چک می شوند.

در سال ۱۹۹۴ شعار تبلیغاتی چیبو تحت عنوان ” هر هفته یک تجربه جدید” مشتریان را غافلگیر می کند و بازار محصولات شرکت به روسیه و شهرهای پیترزبورگ و مسکو توسعه پیدا می کند. پروند توسعه و موفقیت های چیبو طی سالهای گذشته با افتتاح فروشگاه در سوئیس، اوکراین و ترکیه به همراه تنوع محصولات در حوزه های مختلف ادامه یافته است.

A New Experience Every Week

چیبو پر از شگفتی است. در واقع شرکت چیبو بواسطه خلق ایده های جدید همواره خود را بروز نگه می دارد و این یکی از کلیدی ترین مزیت های رقابتی چیبو می باشد. بر همین اساس سری جدید و خلاقانه محصولات چیبو در هر هفته رو نمایی می شود.

شرکت چیبو موفق به دریافت گواهی معتبر اعتبار فروش آنلاین از اتحادیه اروپا (موسسه EHI) شده است.

لازم به ذکر است که گواهی فوق بر اساس نتایج ممیزی های دقیق سالانه از وبسایت فروش آنلاین شرکتها پیرامون شفافیت فرآیند سفارش، ارایه اطلاعات کامل در مورد مشخصات کالا، قیمت، نحوه خرید و تحویل کالا و حفاظت از اطلاعات کاربران صادر می گردد. هم اکنون فروشگاه چیبو در ایران اقدام به ارائه انواع پوشاک زنانه مردانه و بچه گانه و همچنین لوازم خانگی هستند که در حال حاضر فروشگاه ما در اصفهان سیتی سنتر طبقه اول اجناس این برند معتبر اروپایی را با نازل ترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه می دهند.

عضویت در کانال تلگرام