گروه چت به زبان انگلیسی

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ در دستۀ کانال های آموزشی ۹۹ دیدگاه

همه تقریبا از دانش و سطح مناسبی از زبان انگلیسی برخوردار هستند. ولی این دانش زبانی به صورت بالقوه در ذهن ما جای گرفته است که در صورت عدم استفاده به زودی فراموش خواهد شد. در نتیجه نیاز به محیطی هست که بتوان در آن با چند نفر همسطح و یا کمی بالاتر از سطح خود صحبت کرد تا این دانش بالقوه به بالفعل تبدیل شود. بنابراین ما در این راستا گروهی برای عزیزان علاقمند تشکیل داده ایم تا این فرصت را داشته باشند که در محیطی سالم و امن و با هرسطحی، به زبان انگلیسی صحبت کنند.

گروه چت به زبان انگلیسی

گروه چت به زبان انگلیسی

این گروه فاقد هر گونه تبلیغات و یا اهداف واهی دیگر می باشد. هر روز بنده به عنوان ادمین گروه، موضوعی را برای بحث و تبادل نظر انتخاب می کنم تا ضمن اینکه با دوستان خود به زبان انگلیسی صحبت می کنید، خود را آماده کنید تا کمی هدفمندتر صحبت کرده و نظرات خود را با دیگر اعضا در میان بگذارید.

اگر از این گروه درست استفاده کرده و فعال باشید، مطمئن باشید در دراز مدت متوجه خواهید شد که هیچ نیازی به آموزشگاه های پول پرست زبان انگلیسی نخواهید داشت. تمام چیزی که شما نیاز دارید این است که صحبت کنید، با هر سطحی! فقط کافیست شروع کنید.

خیلی از اعضا جمله بندی صحیحی ندارند ولی با این همه، رفته رفته پیشرفت شان کاملا واضح است. اگر می خواهید زبان انگلیسی یاد بگیرید باید صحبت کنید. این گروه بهترین فرصت برای شروع است. منتظرتان هستیم.

عضویت در کانال تلگرام