ارسال پیام ویدیویی در تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

در نسخۀ ۴ به بعد تلگرام، قابلیت ارسال پیام ویدیویی در تلگرام اضافه شده است، که به واسطۀ آن به مانند حالتی که صوت ارسال می کردید، حالا می توانید ویدیو ارسال کنید. پس برای استفاده از قابلیت ارسال پیام ویدیویی در تلگرام در اولین گام باید نسخۀ تلگرام خود را به آخرین نسخه به روز کنید. تا بتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

ارسال پیام ویدیویی در تلگرام

ارسال پیام ویدیویی در تلگرام

برای اینکه بتوانید در نسخۀ ۴ به بعد تلگرام پیام ویدیویی ارسال کنید، باید یک بار روی علامت میکروفون ضربه بزنید تا نماد میکروفون به دوربین تبدیل گردد. حالا با گرفتن آن نماد و نگه داشتن دست تان روی آن، تلگرام شروع به ضبط کردن ویدیوی شما می کند. حداکثر تا ۱ دقیقه می توانید یک ویدیویی را ضبط کنید. البته باید بدانید که با گرفتن علامت دوربین و کشیدن آن به سمت بالا می توانید ضبط را قفل کنید و بدون اینکه دست تان را روی صفحه نگه دارید، آزادانه تر ویدیوی خود را ضبط کنید.

هر زمان که دست تان را از روی صفحه نمایش برداشتید، ضبط متوقف شده و کار تصحیح ویدیو و ارسال آن انجام می شود. اگر هم خواسته باشید در همین حین کار ضبط و ارسال را لغو کنید، همانطور که دستان روی علامت دوربین است، به سمت Cancel بکشید و رها کنید. حتی در حین ارسال ویدیو، تا زمانی که ارسال به طور کامل انجام نشده است، هم می توانید با زدن روی علامت × روی ویدیو از ارسال آن جلوگیری کنید.

تلگرام ویدیوی مد نظر را خودش کم حجم و ویرایش می کند که با این کار حجم بسیار کمتری از اینترنت گوشیِ شما مصرف می شود. پس زیاد نگران مصرف اینترنت نباید باشید. طرف مقابل هم می تواند با رفتن به صفحۀ گفتگو با شما، به همین روش برای شما پیام تصویری ارسال کند. برای دیدن ویدیوهای ارسال شده هم لازم نیست لزوماً در صفحۀ گفتگو با فرد مورد نظر بمانید. بلکه با رفتن به هر قسمت از تلگرام ویدیو در پایین به صورت کوچک شده همچنان تا انتها اجرا می گردد.