چطور با تلگرام کسب درآمد کنیم ؟

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

خیلی از افرادی که به سراغ تلگرام، مخصوصاً ساخت کانال تلگرام می روند، دنبال کسب درآمد از تلگرام هستند. اما آیا می دانید که خیلی از این عزیزان خیلی زود دست از کار می کشند، به این دلیل که با مسیری که قرار است طی کنند اصلاً آشنا نیستند؟ ما در این نوشته می خواهیم شما را با مسیر کسب درآمد از تلگرام آشنا کنیم و هر آنچه که باید بدانید را خدمت شما عرض کنیم. پس با این مقالۀ آموزشی همراه با ما باشید.

چطور با تلگرام کسب درآمد کنیم

چطور با تلگرام کسب درآمد کنیم

تلگرام یک پیام رسان است که علاوه بر کار پیام رسانی، به عنوان یک شبکه اجتماعی موبایلی هم شناخته می شود. همین ساخت و دنبال کردن کانال های تلگرام نوعی از شبکۀ اجتماعی را به وجود آمده است که امروزه خیلی هم طرفدار دارد. همین جمع شدن عدۀ کثیری از افراد جامعه در چنین محیطی باعث شده که افراد زیاد به فکر کسب درآمد از چنین محیطی بیافتند. تلگرام دارای کاربران بسیاری است. خیلی ها هم که می خواهند کالایی را تبلیغ کنند به سمت تلگرام می آیند.

در ادامه به مهم ترین روش های کسب درآمد از تلگرام اشاره خواهیم کرد.

کسب درآمد از تبلیغات کانال های تلگرامی

خیلی از عزیزانی که یک کانال برای خودشان می سازند، به دنبال این هستند که اعضای آن کانال را در عرض کمترین زمان بالا آورده و از کانال خود به روش جذب تبیلغ کسب درآمد کنند. درست است که اگر یک کانال چند ده هزاری داشته باشید قادرید از فروش جایگاه تبلیغاتی کسب درآمد کنید. اما رساندن یک کانال به موقعیت چند ده هزاری و حتی چند صد هزاری کار چندان ساده ای نیست. شاید نیاز باشد ماه ها تلاش کنید و از آن مهم ترین برای کانال تان تبلیغ کنید. پس از آن است که می بینید کانال تان کم کم شروع به رشد کردن می کند و در این حین همین طور باید روی کانال کار کنید.

همانطور که گفته شد، داشتن یک کانال با اعضای چند صد هزاری کار چندان ساده ای نیست. ولی اگر بتوانید به چنین موقعیتی کانال را برسانید، قطعاً می توانید با پذیرش تبلیغ از آن درآمد خوبی کسب کنید. برای رسیدن به چنین جایگاهی می توانید از تبلیغات اینترنتی کانال تلگرام استفاده کنید که هم هزینۀ به مراتب کمتری دارد و هم نتیجۀ بهترین نسبت به دیگر روش های تبلیغ کانال تلگرام دارد.

معرفی محصولات و خدمات شخصی

فرض می کنیم که شما یک محصول دست ساز یا حتی شرکتی داریم. یا نوعی از خدمات را ارائه می کنید. اگر یک کانال اختصاصی راه اندازی کنید و محصول و خدمات خود را معرفی کنید، کم کم به مشتریان خود اضافه خواهید کرد و حتی می توانید به فکر توسعۀ کسب و کارتان باشید. با این کار کم کم می توانید محیط کاری و تبلیغاتیِ خود را توسعه دهید.

البته رساندن چنین کانالی به موقعیتی که بتوان روی آن حساب باز کرد، چندان ساده نیست. کمی هم باید روی تبلیغات کانال کار کنید. البته تولید و انتشار محتوای جذاب و مفید را هم نباید فراموش کنید. شما باید تا جایی که می توانید روزانه پست های جذاب و مفیدی روی کانال بگذارید.

کشاندن بازدیدها به یک مکان خاص

اگر کانالی پر بازدید داشته باشید، شاید قصدتان از داشتن این کانال این باشد که بازدید کننده ها را به یک سایت یا کانالی دیگر هدایت کنید و با این کار هدف کسب درآمدیِ خود را عملی کنید. یا حتی شاید خواسته باشید برای دیگران پیام تبلیغاتی ارسال کنید که البته با این کار احتمال بلاک شدن تان بسیار زیاد است. سعی کنید این کار را انجام ندهید.

به هر حال روش های کسب درآمد از تلگرام به همین موارد محدود نمی شود. اما به جرات می توان گفت که همۀ آنها روی داشتن یک کانال پر بازدید و پر عضو استوار است. به شما توصیه می کنیم که با یک برنامۀ دقیق کارتان را شروع کنید و به توسعۀ کانال تان فکر کنید. حتماً موفق خواهید داشت؛ البته اگر پشتکار داشته باشید.