تلگرام تحت وب چیست ؟

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ در دستۀ آموزش تلگرام ۶ دیدگاه

همانطور که حتماً می دانید ما ویرایش های مختلفی از پیام رسان تلگرام در دسترس داریم. مثلاً یک ویرایش روی گوشی های تلفن هوشنمد نصب می شوند و یک ویرایش هم داریم که روی رایانه های شخصی از جمله لپ تاب نصب می شوند. یک ویرایش از تلگرام هم با عنوان ویرایش تحت وب داریم که از آن هم می توانیم برای بررسی کردن پیام های تلگرام خود استفاده کنیم. به این ویرایش تلگرام تحت وب گفته می شود که برای استفاده از آن شما فقط به یک مرورگر و اتصال اینترنتی نیاز دارید. مرورگر همان نرم افزاری است که با آن صفحات مختلف وب را باز می کنید. مثلاً Firefox یا Chrome از بهترین مرورگرهای اینترنتی محسوب می شوند.

تلگرام تحت وب چیست

تلگرام تحت وب چیست

در اولین گام که شما باید حساب تلگرام خود را با برنامۀ کاربردی که روی گوشیِ هوشمند شما نصب است فعال کنید. اما پس از ساخت حساب تلگرام خود، با استفاده از هر ویرایش تلگرامی که بخواهید می توانید پیام های خود را بررسی کنید و برای دیگران پیام و تصویر و ویدیو بفرستید. یکی از این روش ها تلگرام تحت وب است که اگر به نشانی web.telegram.org بروید، خواهید دید که در اولین گام باید شماره تلفن همراهی که با آن تلگرام را فعال کردید را وارد کنید. پس از آن هم یک کد به تلگرام شما ارسال خواهد شد که آن را باید در صفحۀ بعدی وارد کنید. پس از آن هم با صفحه ای همانند تصویر بالا مواجه خواهید شد که به راحتی قادرید از تلگرام خود به مانند تلگرام روی کامپیوتر یا گوشی استفاده کنید. اینجا همه چی تحت وب است. اما کار کردن با آن برای شما آشناست و چیز جدیدی نیست.

اگر هم دسترسی به حساب تلگرام خود ندارید، اما گوشی ای که روی آن سیم کارت مرتبط با حساب تلگرام شما قرار دارد را در دسترس دارید، می توانید از گزینۀ Send code via SMS استفاده کنید تا کد ورود برای شما به صورت یک پیامک ارسال شود. در کل این ویرایش از برای این ساخته شده است که شما در هر شرایطی بتوانید از این پیام رسان استفاده کنید. حتی اگر در زمانی که به یک رایانۀ عمومی دسترسی دارید که روی آن هیچ نرم افزار پیام رسانی از جمله تلگرام نصب نشده باشد.

تلگرام در تلاش است که حجم مخاطبان خود را بالا ببرد. بر همین اساس سعی کرده تا دسترسی را ساده تر از قبل کند و شما با هر نوع دستگاهی یا هر نوع نرم افزاری بتوانید به حساب تلگرام خود دسترسی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر راجع به تلگرام تحت وب به آموزش تلگرام تحت وب مراجعه کنید و به صورت تصویری با این قابلیت تلگرام بیشتر آشنا شوید.