بهترین روش دریافت کد شامد

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ در دستۀ آموزش تلگرام ۱۴ دیدگاه

کد شامد کدی است که از طرف سامانۀ ساماندهی که مسئول ساماندهی کردن پایگاه های اینترنتی است، به کانال های تلگرام داده می شود که به مخاطبان کانال نشان می دهد که کانال ثبت شده است و تا حدی معتبر است. این کد پس از مراحل ثبت کانال در سامانۀ شامد به کانال شما داده می شود. بهترین روش دریافت کد شامد این گونه است که شما وارد سایت samandehi.ir شده و کانال خود را به طریق روشی که به شما ارائه شده است ثبت کنید.

دریافت کد شامد

دریافت کد شامد

اول از همه باید بدانید که ساماندۀ شامد و ساماندهی یکی است و در اصل شما باید وارد سایت ساماندهی شوید. برای طی کردن مراحل ثبت کانال تلگرام کافی است در صفحۀ اصلی روی پیوندِ ثبت کانال / صفحه شبکه اجتماعی کلیک کنید و یک حساب کاربری بسازید. بعد از ساخت حساب کاربری می توانید کانال یا کانال های خود را ثبت کنید. اگر هم از قبل حساب کاربری دارید، کافی است وارد حساب خود شوید. توضیحات کامل برای دریافت کد شامد در صفحۀ زیر به صورت تصویری و کامل درج شده است.

دریافت کد شامد

پس از اینکه کد شامد را دریافت کردید، حالا باید کد را درون بخش توضیحات کانال قرار دهید تا همه بتوانند آن را مشاهده کنند. حتی یک پیوند هم به شما داده می شود که آن را هم باید قرار دهید. بازدید کنندگان کانال با کلیک روی آن می توانند کانال شما را احراز هویت کنند. این کار بهترین روش برای دریافت کد شامد می باشد.