رفع مشکل خطای تلگرام Phone Number Flood

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۱/۲۸ در دستۀ آموزش تلگرام ۶۸ دیدگاه

یکی از خطاهای رایج تلگرام که در حال حاضر برخی از کاربران با آن مواجه هستند، خطای تلگرام Phone Number Flood است. این خطا امکان استفاده از تلگرام را به شما نمی‌دهد که می‌توانید دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله دلایل آن می‌توان به مبادرت به نصب مجدد تلگرام پس از حذف حساب کاربری، ارسال پیام های زیاد به دیگران و اسپم کردن شمارۀ تلگرام شما توسط دیگران اشاره کرد. در هر صورت اگر با این خطا مواجه شدید، به نظر می رسد که خود تلگرام اعلام کرده که پس از مدت زمان ۴۵ روز این خطا برای شما برداشته می‌شود. اما اگر به دنبال یک راهکار سریع می‌گردید، باید اندکی زمان بگذارید و کاری که در این آموزش گفته شده است را انجام دهید.

خطای تلگرام Phone Number Flood

خطای تلگرام Phone Number Flood

به طور کلی برای رفع خطای Phone Number Flood شما باید با یک شمارۀ سیم کارت دیگر، یا حتی یک شماره مجازی اقدام به ساخت حساب کاربری در تلگرام کنید و پس از آن شماره حسابی که ساختید را به شماره‌ای که خطای Phone Number Flood را بر می‌گرداند، تغییر دهید. این روال کلی انجام رعف مسدودیت تلگرام شما توسط این خطا است.

پس اگر سیم کارت دیگری دارید که با استفاده از آن حساب تلگرامی را نساخته‌اید، باید با استفاده از آن شماره حساب یک حساب تلگرام باز کنید. مهم نیست که آن سیم کارت الان روی چه گوشی در حال استفاده است. فقط الان باید قابلیت دریافت پیامک را داشته باشد. همین!

پس از اینکه حساب جدید را با شمارۀ جدید ساختید، حالا باید طبق آموزش تغییر شماره تلفن در تلگرام شماره تلفن حساب تلگرام را به شماره‌ای که برای نصب تلگرام مشکل داشت تغییر دهید. آموزش این کار به طور کامل داده شده است. کافی است به آن مقاله مراجعه کنید.

اما اگر سیم کارت دیگری ندارید که خواسته باشید اول تلگرام را روی آن فعال کنید، باید از نرم افزارهای شماره مجازی مثل Virtual SIM استفاده کنید و یک شماره مجازی برای خودتان بسازید و سپس با آن تلگرام خود را فعال کنید. فراموش نکنید که در این حالت باید اول نرم افزار Virtual SIM را روی گوشی خود نصب کنید و اقدام به ساخت یک شماره مجازی کنید و با آن شماره مجازی یک حساب تلگرام بسازید و پس از آن شماره حساب خود را به شمارۀ مسدود شده تغییر دهید.

امیدواریم این راه حل برای رفع مشکل خطای Phone Number Flood در تلگرام مفید بوده باشد. تجربیات خود را می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه با دیگران در میان بگذارید.