سایت آموزش وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ در دستۀ کانال های کامپیوتر بدون دیدگاه

وردپرس به عنوان محبوب ترین نرم افزار ساخت و مدیریت سایت های اینترنتی، روز به روز در حال پیشرفت است. افراد زیادی با وردپرس آشنا شده و سعی در استفاده از آن به جهت راه اندازی سایت شخصی و یا شرکتی خود می کنند. حتی کسب و کارهای زیادی با وردپرس ساخته شده است که از مهم ترین آنها فروشگاه های اینترنتی است که حاوی محصولات فیزیکی و حتی مجازی است. شما با وردپرس می توانید یک سایت فروش فایل با درگاه بانکی در کمترین زمان راه اندازی کنید. وردپرس قابلیت های بسیار فراوانی برای خود دارد و روز به روی هم به این امکانات افزوده می شود. ایده های زیادی را به وسیلۀ آن می توان پیاده سازی کرد. هر نوع سایتی هم که فکرش را بکنید می توانید بسازید و نکتۀ مهم آن اینجاست که حتی اگر از کدنویسی و برنامه نویسی تحت وب هیچی نمی دانید، وردپرس برای همین ساخته شده که شما را بدون درگیر کردن با مسائل فنی به هدفتان برساند.

سایت آموزش وردپرس

سایت آموزش وردپرس

حالا برای یادگیری کار با وردپرس از کجا باید شروع کرد؟

منابع آموزشی زیادی برای شروع به یادگیری وردپرس وجود دارد. از کتاب های چاپی و حتی الکترونیک گرفته تا فیلم ها و ویدیوهای آموزشی زبان اصلی و البته کمتر زبان فارسی. خیلی از افراد حتی تصمیم می گیرند با آزمون و خطا خودشان دست به کار شده و وردپرس را بیاموزند. اما شاید نیاز به زمان زیادی باشد تا در این مسیر حرفه ای شد. حتی با انجام جستجو در محیط اینترنت می توانید سایت های زیادی را ببینید که در رابطه با آموزش وردپرس در حال فعالیت هستند. اما ما می خواهیم به شما یکی از بهترین آنها را معرفی کنیم.

بهترین سایت آموزش وردپرس کدام است؟

بهترین را همیشه از جهات مختلفی می توان بررسی کرد. از این جهت که کدام سایت بیشترین آموزش تصویری و آموزش های ویدیویی به زبان فارسی را می سازد و منتشر می کند، سایت WPTutorial.ir در این زمینه سرآمد است. می توانید به آن مراجعه کنید و از آموزش های رایگانش لذت ببرید.

اما یک سایت دیگری هم با عنوان مرجع وردپرس با نشانی wordpress.computeruser.ir از مجموعه سایت های کاربر رایانه وجود دارد که مخصوص شما وردپرس دوستان گرامی است. آموزش ها به زبان ساده و دسته بندی شده قابل دسترس به سادگی است. بهترین کار این است که از جعبۀ جستجوی درون سایت استفاده کرده و عنوان آموزش خود را جستجو کنید. تمامی آموزش های مرتبط فهرست شده و در کوتاه ترین زمان شما به نتیجۀ مورد نظر خواهید رسید. پس اگر آماده اید، همین الان به سراغ این سایت آموزش وردپرس رفته و آن را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.