در زمان قطعی تلگرام دیلیت اکانت یا لاگ اوت نکنید

منتشر شده در ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

همانطور که مستحضر هستید، به دلیل برخی آشوب ها و اخلال گری هایی که توسط یک عده سودجو در برخی از شهرهای کشور ایجاد شده است، وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی تصمیم به محدود کردن دسترسی به تلگرام و اینستاگرام گرفتند. طبق گفتۀ وزیر اطلاعات، این قطعی دائمی نیست و در آینده ای نزدیک، بعد از برگشت روال امنیتی به حالت قبل، مجدد دسترسی به این شبکه ها برقرار خواهد شد. اما ما وظیفۀ خود دانستیم که در این حین هشدارهای لازم راجع به این موضوعات را بدهیم تا بعداً با مشکلات بیشتری روبرو نگردید.

در زمان قطعی تلگرام دیلیت اکانت یا لاگ اوت نکنید

در زمان قطعی تلگرام دیلیت اکانت یا لاگ اوت نکنید

یکی از هشدارهای مهم در زمان حال حاضر (۱۲ دی ۱۳۹۶) این است که به هیچ عنوان دست به دیلیت اکانت (حذف کردن حساب تلگرام) و خارج شدن از حساب خود (لاگ اوت) نکنید. چرا که با توجه گفته ها اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت دسترسی سیم کارت ها را به تلگرام و اینستاگرام بسته اند. پس احتمال اینکه کد فعال سازی برای شما ارسال نشوند بسیار زیاد است. مگر اینکه در حالتی که از حساب خود خارج می شوید، روی یک دستگاه دیگر همان حساب را باز داشته باشید که کد به صورت یک پیام درون تلگرام ارسال شود؛ نه اینکه خواسته باشد پیامک گردد.

پس با توجه به این هشدار، از Delete Account و Log Out کردن در زمان فعلی، تا زمان رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام خودداری کنید.