قیمت دلار و سکه در حال سقوط !

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ در دستۀ کانال های اقتصادی بدون دیدگاه

از دیروز، یعنی ۹ مهر ۱۳۹۷ قیمت ارز و مخصوصاً دلار در حال سقوط ناگهانی است. دلال های بازار در حال فروش دلارهای خود هستند و کسانی هم که به صورت خانگی دلار نگه داری کردند، به دنبال پیدا کردن مشتری برای دلار های خود هستند! طبق پیش بینی کارشناسان قیمت دلار از این هم کمتر خواهد شد. فروشنده های کالاها و لوازم دیجیتالی در حال تلاش برای عرضۀ بیشتر محصولات به بازار هستند. ولی به نظر می رسد که مشتری ای وجود ندارد. همگی دست نگه داشته اند تا قیمت ها پایین تر از این هم بشود.

قیمت دلار و سکه در حال سقوط

قیمت دلار و سکه در حال سقوط

چیزی که به ذهن می رسد این است که کسانی که با استفاده از دلالی و خرید ارز و سکه قصد داشتند سرمایه خود را چند برابر کنند، الان در حال متضرر شدن و تنبیه شدند! نباید فراموش کرد که هر بالا رفتنی را پایین آمدنی است. کسانی که سکه و ارز خریداری کردند، پیشنهاد می شود هر چه سریعتر ارز و سکه خود را به فروش برسانند تا بیشتر از این ضرر نکرده اند.

به نظر می رسد که حباب قیمت ارز و سکه در حال خالی شدن است و در آینده ای نزدیک قیمت این حامل های ارزشی به تعادل رسیده و تجارت به حالت عادی برگردد. نباید فراموش کرد که با بالا و پایین شدن قیمت ارز و مخصوصاً دلار و یورو، این تجارت و صنعت ماست که دچار آسیب می شود و این مردم هستند که نسبت به آیندۀ خود دچار نا امیدی می شوند و تولید می خوابد و بیکاری زیاد می شود. همه با هم باید دست به دست هم دهیم و دلال های بازار و دلال های خانگی را تنبیه کنیم.

پس همه با هم در کمپین #نه_به_دلال_و_نه_به_دلار و همچنین #سقوط_دلار شرکت می کنیم.