نصب تلگرام دوم روی سیم کارت دوم

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۸/۱۱ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

در حالتی که خواسته باشید دو تا تلگرام روی یک گوشی داشته باشید، در این حالت باید یک تلگرام دیگر روی دستگاه خود نصب کنید. جالب است بدانید که اصلاً هم نیازی نیست که گوشی شما حتماً دو سیم کارته باشد. شاید سیم کارت بعدی که قصد ساخت حساب دوم تلگرام را روی آن دارید، اصلاً روی یک گوشی دیگر باشد. تنها موردی که مشخص است این است که شما باید به آن سیم کارت دسترسی داشته باشید تا بتوانید پیامک هایی که برای آن ارسال می شوند را دریافت کنید. پس نکتۀ اصلی برای نصب تلگرام دوم روی سیم کارت دوم این است که شما حتماً باید قادر باشید یک نرم افزار تلگرام دیگر روی دستگاه خود نصب کنید. وگرنه اگر گوشی شما حتی تک سیم کارته باشد، باز هم مشکلی نیست.

نصب تلگرام دوم روی سیم کارت دوم

نرم افزار تلگرام یک برنامه روی گوشی یا رایانه شماست که به رایانه های اصلی (سرور های) اصلی شرکت تلگرام متصل می شوند. شما روی هر نرم افزار تلگرام در آن واحد فقط می توانید یک حساب تلگرام را باز کنید. هر حساب تلگرام هم با یک شماره موبایل شناخته می شود. پس روی یک سیم کارت فقط یک حساب تلگرام می توانید بسازید و برای ساخت یک حساب تلگرام دیگر نیاز به یک شماره موبایل یا همان سیم کارت دیگری است.

شماره موبایل مهم نیست از چه نوعی باشد. فقط شما باید قادر باشید تا پیام های آن را دریافت کنید. چون زمانی که قصد ساخت یک حساب تلگرام را دارید، تلگرام به آن شماره یک پیامک ارسال می کند. پس شاید سیم کارت شما اصلاً دست دوست تان است. کافی است بعد از ارسال آن پیام، کد فعال سازی را از وی بگیرید.

اما نکتۀ اصلی اینجاست که شما باید به تعداد حساب هایی که قصد ساخت و استفاده کردن شان را دارید، باید نرم افزار تلگرام روی گوشی خود نصب کنید. برای این منظور روش هایی هم ابداع شدند. شما نمی توانید مثلاً دو تا اپلیکیشن تلگرام که هر دو دقیقاً مثل هم هستند و توسعه دهندۀ آنها یکی است را روی گوشی خود نصب کنید. اما می توانید مثلاً یک تلگرام رسمی و یک تلگرام غیر رسمی که توسط برنامه نویس ها نوشته شده است روی یک گوشی استفاده کنید. همچنین تلگرام های رنگی هم امکان چنین امری را می دهند. یعنی شما می توانید یک تلگرام معمولی، تلگرام قرمز و تلگرام سبز را در آن واحد روی گوشی خود نصب کنید و روی هر کدام یک حساب تلگرام بالا بیاورید.

ما راجع به نصب چندین نرم افزار تلگرام روی کامپیوتر و همچنین روی گوشی هوشمند به طور کامل قبلاً صحبت کردیم. بعد از آن است که باید اقدام ساخت حساب تلگرام به حالت عادی با هر کدام از نرم افزارهای تلگرام روی گوشی خود کنید. دقت داشته باشید که ساخت حساب تلگرام را حتماً باید از روی گوشی انجام دهید. اما بعد از آن با نصب دو تلگرام در کامپیوتر می توانید هر دو حساب را روی دیگر دستگاه ها از قبیل کامپیوتر خود داشته باشید.