کانال آزمون آیلتس IELTS

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

این کانال توسط یکی از مدرسین با سابقه زبان انگلیسی و ایلتس ایجاد و مدیریت می شود. هدف از ایجاد این کانال آموزش مهارت های مورد نیاز به علاقمندان و متقاضیان مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان بویژه کانادا و استرالیا می باشد. سعی بر این است که هر روز مطالب مفید و دروس مربوط به هر اسکیل بصورت جداگانه ارائه شود. به منظور افزایش کیفیت مطالب سعی شده تا مطالب حتما به روز و به همراه فیلم ها و تصاویر آموزشی ارائه شوند.

کانال آزمون آیلتس IELTS

کانال آزمون آیلتس IELTS

همانطور که میدانید امتحان ایلتس (International English Testing System ) یک امتحان بین المللی است و به منظور سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیری مهارتهای تخصصـی و یا کار و اقامت در کشـورهای انگلیسی زبان طراحی شده است. ایـن آزمون مشترکاً توسط دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا در بیش از ۵۰۰ مرکز در ۱۲۰ کشور جهان برگزار می‌شود و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.

این آزمون در دو نوع مختلف موجود می‌باشد: آکادمیک (Academic) وعمومی (General Training). افرادی که قصد تکمیل تحصیلات خود در دانشگاههای انگلیسی زبان را دارند (کارشناسی به بالا) باید از نوع آکادمیک این آزمون، و افرادی که به منظور گذراندن دوره‌های کوتاه ‌مدت فنی و حرفه‌ای، اخذ دیپلم، کار و یا اقامت قصد سفر به کشورهای انگلیسی زبان همچون انگلیس، ایرلند، استرالیا و نیوزیلند را دارند، می‌توانند در نوع عمومی این آزمون شرکت کنند.

آشنایی با بخشهای مختلف آزمون

در آزمون آیلتس کلیه مهارت‌های اصلی آموزش زبان، یعنی مهارت‌های شنیدن، صحبت کردن (مصاحبه)، خواندن و نوشتن (Listening, Speaking, Reading, Writing) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. اگر چه دو بخش شنیدن و صحبت کردن در هر دو نوع آکادمیک و عمومی کاملاً یکسان است، ولی دو بخش دیگر (خواندن و نوشتن) به صورت جداگانه و متفاوت برگزار می‌شود.

عضویت در کانال تلگرام