کانال سامانه استخدام، کارآموزی و حمایت از پایان نامه ها

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۸/۱۲ در دستۀ کانال های رسمی بدون دیدگاه

همانگونه که مستحضر می باشید یکی از چالش های پیش روی دانشگاه ها و صنعت کشور، ضعف در زیرساخت ها و بسترهای لازم به منظور استفاده از ظرفیت های یکدیگر و در نتیجه عدم هم افزایی بین این دو نهاد می باشد. از جمله چالش های ناشی از این مسئله از یک سو بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و هدفمند نبودن پژوهش های انجام شده در مقاطع تحصیلات تکمیلی و از سوی دیگر نیاز شرکت ها به نیروی انسانی نخبه و همچنین نیازهای پژوهشی بخش صنعت است. در همین راستا این مجموعه با هدف معرفی فرصت های شغلی، انجام کارآموزی، کارورزی، پایان نامه و طرح پژوهشی در شرکت های فناور و دانش بنیان کشور ، سامانه ای را با عنوان”صدف (صنعت، دانشگاه و فناوری) به آدرس اینترنتی: talent.techpark.ir راه اندازی نموده است.

کانال سامانه استخدام ، کارآموزی و حمایت از پایان نامه ها

کانال سامانه استخدام ، کارآموزی و حمایت از پایان نامه ها

شرکت های فناور و دانش بنیان با ثبت نام در سامانه مذکور، نیازهای خود را در زمینه های استخدام، کارآموزی، پایان نامه و طرح های پژوهشی ثبت می نمایند. دانشجویان و فارغ التحصیلان نیز می توانند با ثبت نام در سامانه، از آخرین موقعیت های موجود در شرکت های فناور و دانش بنیان مطلع شده و تقاضای خود را برای اشتغال، کارآموزی، پایان نامه و طرح پژوهشی ثبت نمایند. در حال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور کشور در سامانه مذکور ثبت نام نموده و بیش از ۴۰۰۰ موقعیت شغلی، کارآموزی، پایان نامه و طرح پژوهشی نیز در آن ثبت شده است.

با توجه به اینکه اعضای هیات علمی، دانشجویان، فارغ التحصیلان و همچنین شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه ها و سایر شرکت ها دانش بنیان می توانند از ظرفیت ها و امکانات سامانه مذکور استفاده نمایند.

  1. قراردادن آدرس اینترنتی سامانه صدف در وب سایت های دانشگاه، دانشکده ها و دیگر مجموعه های تابعه دانشگاه
  2. ارائه آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه به منظور اطلاع رسانی مستقیم و مداوم فرصت های اشتغال کارآموزی و پژوهشی به اعضای محترم هیات عملی، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه

در این خصوص جناب آقای مهرزادیان از همکاران دفتر امور پژوهش و فناوری پارک فناوری پردیس با شماره تلفن ۷۶۲۵۰۲۵۰ (داخلی ۴۳۵۲) برای هماهنگی بیشتر معرفی می گردند.

عضویت در کانال تلگرام