کانال اسلام پلاس

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ در دستۀ کانال های مذهبی ۱۰ دیدگاه

کانال اسلام پلاس قصد داره تا با ایجاد محیط شاد و جذاب معانی بزرگی چون انسانیت،بزرگی،اسلام و…. را برای شما دوستان به زبانی ساده و روان بیان کند.این کانال با احترام به همه اعتقادات و ادیان فقط خواهان ایجاد آگاهی رشد در جامعه هست. برای چنین هدف بالایی تمام تلاش خود را به کار می گیرد انشاءالله با لطف خدا به چنین موقعیتی برسد.

کانال اسلام پلاس

کانال اسلام پلاس

در کانال اسلام پلاس علاوه بر گیف های تاثیر گذار و حرف های دلی بین بنده و خدا، همچنین نکات تلنگری هم منتشر می شود. متن نوشته و عکس های جذاب مذهبی هم جزئی از محتویات کانال اسلام پلاس است. شاید دین مان هر روزی که می گذرد تحت تاثیر عوامل درونی و بیرونی دستخوش تغییر قرار گیرد. دین و ایمان مثل یک گوهر پاک است که باید از آن محافظت کرد. وقتی داشته باشیش و درکش کرده باشی می فهمی که اگر نداشته باشیش، یعنی چی! اما کسانی که ارزشش رو نمی فهمند، اصلاً نمی دونند چرا باید دین دار بود و عشق به شهوات و شکم ها را با یک عشق دیگر عوض کرد؟

شاید همیشه تلنگرهایی باید وجود داشته باشند که به ما یادآور شوند که خدایی هم هست. که نکند فراموش کنید بالاتر از هر امید و ناامیدی خدایی است. که شاید به ظاهر برای ما کاری نکند، اما کمک هایش را به ما کرده. او به ما چیزهای زیادی داده که در این دور و زمونۀ شلوغ و پلوغ یادمان می رود که چه چیزهای ارزشمندی داریم. یادمان می رود که شاید داشته های دیگران برای ما ارزشی نداشته باشد. یادمان می رود که هدف اصلی ما چیست و چرا باید خدا را عبادت کنیم؟ بیاییم همیشه به خودمان یادآور شویم و به همدیگر هم این تلنگر را بزنیم. با عضویت در کانال ما نکاتی که همیشه باید به یاد داشته باشیم را به شما یادآور خواهیم شد. باشد که بدانیم از کجا آمدیم و به کجا خواهیم رفت!

عضویت در کانال تلگرام