کانال تجهیزات آرایشگاهی

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ در دستۀ کانال های مد و زیبایی ۱ دیدگاه

فروش وسایل و تجهیزات آرایشگاه زنانه و مردانه در سرتاسر ایران با بهترین کیفیت مواد اولیه و بهترین روش های آماده سازی و قیمتی بسیار عالی و استثنایی BSECenter در نظر دارد در جهت جلب اعتماد و رضایت شما سالن داران و فروشندگان عزیز محصولات خو د را با بهترین شرایط ارائه دهد.

محصولاتی از قبیل آیینه ، کنسول ، باکس کنار آیینه ، پاف نشیمن ، ترولی ، تابوره یا استادکار ، ویترین و استندلاک ، پایه سشوار ، تحت اپیلاسیون ، سرشور ، صندلی اصلاح برقی و طرح برقی ، کانتر منشی ، کوپ ، میزناخن ، جکوزی یا صندلی پدیکور که تمام این تجهیزات از بهترین MDF تایلند و چرم پارچه با کیفیت توسط نیروهای بسیار مجرب و خوش ذوق تولید می شود و با بهترین روش بسته بندی تحویل مشتریان عزیز میگردد .
فروش محصولات هم به صورت مجازی و آنلاین و هم به صورت حضوری انجام می پذیرد.

کانال تجهیزات آرایشگاهی

کانال تجهیزات آرایشگاهی

برای مشاهده ی محصولات این مجموعه می توانید به کانال ما به نام BSECenter@ و اینستاگرام به نام bsecenter مراجعه نموده و از کم و کیف محصولات مطلع شوید.

همچنین امکان مشاهده ی حضوری در محل نمایشگاه ممکن میباشد و محل آن متعاقبا اعلام می شود. مجموعه BSECenter این امکان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد که هرگونه تجهیزات و یا محصولاتی را که در ذهن دارید و یا در جایی مشاهده کرده اید عینا و با کیفیت عالی برای شما تولید و یا تهیه نماید. زیرا اعتقاد ما این است که رضایت مشتری از کیفیت و قیمت و نوع برخورد پرسنل این مجموعه بسیار مهم تر از سودی است که از فروش محصولات به دست می آید.

عضویت در کانال تلگرام