کانال تلگرام آموزش وردپرس

منتشر شده در ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ در دستۀ کانال های کامپیوتر بدون دیدگاه

اگر به وردپرس علاقه مند هستید و به دنبال یک کانال تلگرام جامع برای آموزش و یادگیری وردپرس هستید، ما کانال wptutorial رو به شما پیشنهاد می کنیم. این یک کانال کاملاً کاربردی و جامع راجع به وردپرس می باشد. وردپرس یک اسکریپت یا نرم افزار تحت وب برای راه اندازی انواع مختلف سایت اینترنتی است. امروزه بیشتر سایت هایی که ساخته و راه اندازی می شوند، با استفاده از همین وردپرس انجام می شوند. ما به شما در کانال تلگرام آموزش وردپرس روش انجام این کار را به صورت تصویری و به همراه عکس و فیلم آموزش می‌دهیم.

کانال تلگرام آموزش وردپرس

کانال تلگرام آموزش وردپرس

وردپرس یک سیستم جامع برای پیاده سازی هر نوع سایت اینترنتی است. از ساده ترین سایت ها گرفته تا سایت های فروشگاهی که می توانید کسب و کار اینترنتی خود را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید. خیلی از مواقع هم حتی نیازی نیست دستان خود را آغشته به کد و موارد این چنینی کنید. افزونه ها و قالب های وردپرس تمام کارهای لازم را برای شما انجام می دهند.

کانال آموزش وردپرس در تلگرام یک راه حل جامع برای یادگیری وردپرس به صورت کاملاً کاربردی است. همین الان با کلیک روی تصویر زیر وارد کانال ما در تلگرام شده و از آخرین مباحث مطرح شده استفاده کنید. تمامی آموزش ها رایگان و به روز می باشند.

عضویت در کانال تلگرام آموزش وردپرس