کانال حزب افسران جوان جمهوری

منتشر شده در ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ در دستۀ کانال های رسمی بدون دیدگاه

 اعلام نامه حزب افسران جوان جمهوری
به خاطر خدا قیام کنید یکی یکی یا با هم.

نسل جوان و جدید باید مسئولیت های جوانان انقلابی را به دوش بگیرد.
حزب افسران جوان جمهوری بیشتر از آنکه یک حزب یا یک تشکیلات باشد، یک گفتمان است. آنچه مطمع نظر ما است یک مطالبه عمومی از سیستم موجود است. ما مایل هستیم گفتمان مردم سالاری دینی به یک مطالبه عمومی و یک انقلاب درون سیستمی تبدیل شود. (یک شورش هدایت شده)

کانال حزب افسران جوان جمهوری

کانال حزب افسران جوان جمهوری

ما از دل اسلام از درون نهاد ولایت فقیه از درون اصولگرایی برخواسته ­ایم. هدف ما اصلاح سیستمی است که ساختار آن را در جمهوریت سیستم اشتباه می­ دانیم. (آنچه ما در حال حاضر داریم مردم سالاری نیست این نوعی آریستوکراسی حکومت طبقات اشراف و برگزیدگان است). اگر توانستیم این را به عنوان یک مطالبه عمومی به سیستم تحمیل کنیم حزب افسران جوان جمهوری موضوعیت پیدا می­ کند.

نظام مردم سالار تعریفی دارد مشخص و اصولی. اصلی ترین اصول یک نظام مردم سالار اصل حق رأی است. حق انتخاب کردن و انتخاب شدن. به عبارت ساده در یک نظام مردم سالار همه آحاد ملت حق و وظیفه دارند اولیاء امور خود را انتخاب کنند و همچنین حق و وظیفه دارند خود را در معرض انتخاب شدن توسط جمهور مردم قرار دهند. بر این اصل هیچ قیدی پذیرفته نیست. قدرت انتخاب جمهور ملت را هیچ قیدی محدود نمی کند. مگر آنکه جمهور خود پذیرفته باشد. حرکت ما انشاءالله حرکتی اصلاح طلبانه است. گفتمان حزب افسران جوان جمهوری نفی و ضدیت و دشمنی آشکار با نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان است. ما این شورا را که نص قانون است از آن جهت که قانون مداریم به رسمیت می­شناسیم. اما عملکرد قانونی آنرا در جهت تضعیف جمهویت نظام می دانیم و هر آن چیزی که جمهوریت و اسلامیت نظام ما را تضعیف کند از آن جهت که ما خود جزئی از این اسلام و جمهور هستیم، دشمن جمهوری اسلامی می­دانیم. ما از این جهت که حرکت های اصلاح طلبانه در داخل جمهور امکان به رسمیت شناخته شدن نداشته باشد برای کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی احساس خطر می­کنیم. حرکت ما انشاءالله حرکتی در جهت تثبیت و تقویت نظام مقدس جمهوی اسلامی با حداکثر استفاده از قابلیت ها، ظرفیت ها و توانمندیهای این نظام الهی خواهد بود. راهی که ما تا به امروز پشت سر گذاشته­ایم هنوز مقدمات رسیدن به اهداف انقلاب ما هم نیست. هنوز راه های نرفته بسیار در پیش روی نظام و انقلاب ما است. اما سیاست اشتباه عدم میدان دادن به نیروهای جوان و بخصوص نظارت استصوابی شورای محترم نگهبان باعث پیر شدن بدنه سیاسی جامعه ما شده است. ورود جوانان مؤمن، انقلابی، شجاع, نواندیش، بلندهمت و البته جسور می­تواند جان تازه­ای به جمهوری فرتوت ما بدهد. ما نسل جوان انقلاب  باید بتوانیم آرمان های انقلابمان را محقق کنیم. اسلام ما اسلام حرکت، عمل و اقدام و انقلاب و اصلاح است. ما از اسلام راضی به وضع موجود بیزاریم. آنچه ما داریم در حال حاضر قابل اتکا برای جهان اسلام برای بیداری اسلامی نیست.

پایه اسلام اگر استوار به محوریت ولایت فقیه محکم است و عمده بار نظام ما را بر دوش می­کشد ولی پایه جمهوریت قدرت و استحکام لازم را ندارد. از دید ما فشل کننده این پایه نظام نظارت استصوابی است که به راحتی قابل تغییر است. فقط کافی است نیروهای اصلاح طلب پراکنده تان را در قالب حزب افسران جوان جمهوری منسجم کنید.

باید یأس، سردی، رخوت، ناامیدی و تنبلی را از خود دور کرد. تقویت بعد جمهوریت نظام اولویت اصلی ما است و این مهم جز با شرکت حداکثری آحاد ملت مقدور نیست.

مسأله اول ما در همه انتخابات پیش رو تقویت جمهور ملت است ولی می­توان شور و هیجان جمهور را به سمت آرمان های حزب هدایت کرد. اگر با آرمان های ما با دغدغه های ما موافق هستید فقط کافی است به ما و حرکت ما اعتماد کنید و نیرویتان را در اختیار ما قرار دهید. حزب افسران جوان به نمایندگی از شما ، با قدرت و نیروی شما برای آرمان های شما مبارزه میکند. حزب برای شما میجنگد با توانایی شما و با استفاده از ظرفیت های جمهوری.

حرکت ما حرکتی اصلاح طلبانه به معنای حفظ اصول و اصلاح روش ها و برنامه ها است. در این مسیر اگر به آرمان های معمول حزبی که همان کسب قدرت سیاسی است رسیدیم که خدا را شکر.

اگر نه، همین که حرکت ما در جامعه موجی ایجاد کند که تحت تأثیر آن موج افراد دین خود را به جمهوریت نظام با شرکت در انتخابات ادا کنند تکلیف خود را به عنوان معتقدان به جمهوریت انجام داده ­ایم. پس به خاطر خدا، به نام جمهوری به حزب افسران جوان بپیوندید.

https://telegram.me/hezbeafsaranejavan    حزب افسران جوان جمهوری .افق دور انقلاب اسلامی. r_sana75@yahoo.com             www.h-aj.ir

عضویت در کانال تلگرام