کانال خرید و فروش کانال و گروه تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ در دستۀ کانال های کامپیوتر بدون دیدگاه

با رشد قابل توجه کانال های تلگرام و ایجاد فرصت های شغلی جدید برای ساخت و فروش کانال های تلگرام، این نیاز احساس شد که مرجعی به وجود آید تا کسانی که قصد فروش کانال شان را دارند بتوانند آن را تبلیغ کنند. از طرف دیگر کسانی هم که قصد سرمایه گذاری و شروع یک کسب و کار مبتنی بر شبکه های اجتماعی و به خصوص تلگرام را دارند، بتوانند با بررسی یک مرجع بهترین کانال هایی که آینده دار هستند را یافته و آن را خریداری کنند. به همین دلیل کانال خرید و فروش کانال و گروه تلگرام ساخته شد تا شما عزیزان بتوانید از این بستر نهایت استفاده را ببرید.

کانال خرید و فروش کانال و گروه تلگرام

کانال خرید و فروش کانال و گروه تلگرام

فروشنده کانال هستید؟

اگر کانال یا کانال هایی دارید که قصد فروش آنها را دارید، بهتر است آنها را در کانال خرید و فروش ما منتشر کنید. افراد زیادی روزانه به آن سر می زنند و امکان دارد کانال شما نظر آنها را جلب کند. افراد زیادی هستند که کارشان همین است. کانال می سازند و برای آن تبلیغ می کنند و رشدش می دهند. سپس آن را به فروش می رسانند. به هر حال با وارد شدن به کانال channelbuysell هر چه سریعتر اقدام نمایید.

خریدار کانال هستید؟

اگر قصد سرمایه گذاری در حیطه کانال های تلگرام را دارید و دوست دارید یک کانال آینده دار خریداری کنید، با وارد شدن به کانال ما، می توانید یک لیست کامل از تمامی کانال های آینده دار را دیده و با بررسی آنها در آخر اقدام به خرید یکی از آنها نمایید. در ضمن برای خرید شما هم راه کار تضمینی ای داریم. برای تضمین تحویل کانال و حتی دریافت مبلغ از خریدار، میتوانید از سرویس سایت وبنولوگ که دارای نماد اعتماد الکترونیک است استفاده کنید. راجع به این مورد هم توضیحات در بخش Bio کانال داده شده است.

نکات مهم

قابل توجه شما اینکه به غیر از کانال عمومی یا خصوصی، امکان خرید و فروش گروه هم در کانال ما مقدور است. با وارد شدن به کانال و ارتباط با ادمین، قادرید کانال یا گروه خود را تبلیغ کنید.

برای تغییر مالکیت کانال هم باید مقاله نحوه تغییر مالکیت کانال تلگرام را مطالعه کرده و طبق آن عمل کنید.

اگر فروشنده یا خریدار هستید، حتماً از سرویس خرید و فروش کانال سایت وبنولوگ (Webnolog.net) استفاده کرده تا از تحویل کانال یا دریافت مبلغ کانال فروخته شده مطمئن باشید.

شناسه کانال خرید و فروش کانال و گروه تلگرام : @channelbuysell

عضویت در کانال خرید و فروش کانال و گروه تلگرام