کانال دنیای استند

منتشر شده در ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ در دستۀ کانال های اقتصادی بدون دیدگاه

این کانال جهت نمایش محصولات شرکت به مخاطبین ایجاد گردیده است. محصولات ما استندهای فروشگاهی می باشد. این استندها شامل استندهای فروشگاهی رومیزی ، استندهای ایستاده، استندهای آرشیپل، استندهای دکوری و ماکت استند می باشد. استندهای رومیزی برای محصولات مختلف کاربرد دارد. مانند استندهای رومیزی لوازم آرایشی، استندهای رومیزی لوازم تحریر، استندهای رومیزی مواد غذایی، استندهای رومیزی محصولات فرهنگی مانند سی دی و کتاب و مجله. استندهای ایستاده در فروشگاههای بزرگ و مارکتها و داروخانه ها کاربرد دارد.

کانال دنیای استند
کانال دنیای استند

استندهای ایستاده برای محصولاتی چون لوازم آرایش، استندهای ایستاده محصولات بهداشتی، استندهای ایستاده مواد غذایی و استندهای ایستاده لوازم تحریر تهیه می‌گردند. استندهای دکوری و استندهای جزیره ای و ماکت استندها نیز در فروشگاهها و مارکت‌های بزرگ برای نمایش و محل قرارگیری کالاها تهیه می شوند. استندهای آرشیپل نیز برای محل قرارگیری لوازم آرایش در فروشگاه‌های بزرگ طراحی و تولید می‌گردند.

برای ساخت این محصولات با محصولات مشتری طراحی اختصاصی صورت می‌گیرد. متریال به کار برده شده در ساخت استندها، ورق‌های پلکسی گلاس، هایگلاس، ام دی ف، و ورقهای فلزی و کامپوزیت می‌باشد. همچنین تولیدات ما شامل تندیس های مناسبتی نیز می باشد. این تندیس ها از متریال پلکسی و فلز و چوب ساخته می‌شوند. مخاطبین کانال ما عمدتا شرکت‌های تولیدکننده و پخش کننده لوازم آرایشی بهداشتی، مواد غذایی و لوازم تحریر می باشند.

ما را در تلگرام با شناسه pgstand دنبال کنید. یا روی تصویر زیر بزنید و وارد تلگرام خود شده و عضو کانال ما شوید.

عضویت در کانال تلگرام