کانال ویدیوهای آموزش کامپیوتر

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ در دستۀ کانال های کامپیوتر بدون دیدگاه

یادگیری کامپیوتر و نرم افزارهای کامپیوتری یکی از دغدغه های کسانی است که می خواهند هر چه سریعتر مثلاً یک نرم افزار رایانه ای را بیاموزند. اما نمی دانند که چطور این کار را انجام دهند. شاید به سراغ کتاب آموزشی بروند، شاید دنبال کلاس های آموزشی باشند، شاید هم دنبال یک استاد خصوصی برای آموزش خصوصی بگردند. که در همۀ این حالت ها آموزش کامپیوتر هم سخت خواهد بود هم هزینه بردار! کانالی که قصد معرفی آن را در اینجا خدمت شما داریم کانال ویدیوهای آموزش کامپیوتر است که از ویدیوهای فارسی و رایگان آن هر زمان که خواسته باشید می توانید استفاده کنید.

کانال ویدیوهای آموزش کامپیوتر

کانال ویدیوهای آموزش کامپیوتر

پس شاید بهترین روش یادگیری کامپیوتر و نرم افزارهای کامپیوتری دیدن ویدیوهای آموزشی است. فیلم هایی که به زبان فارسی است و از همه مهم تر رایگان است. یعنی شما هر زمان که خواسته باشید می توانید ویدیوها را به رایگان دریافت کنید.

کانال کاربر رایانه با شناسۀ ComputerUser_ir@ کانالی است برای آموزش ویدیویی مباحث کامپیوتر. شما با عضویت در این کانال آخرین ویدیوهای آموزشی را دریافت خواهید کرد. با دنبال کردن پیوندهایی که برای هر پست منتشر می شود، فیلم ها را می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف از قبیل آپارات و یوتیوب تماشا کنید و یا آنها را از سایت ComputerUser.ir به رایگان و به صورت مستقیم دانلود کنید.

ویژگی های ویدیوهای آموزش کامپیوتر موسوم به جمال این است که آموزش ها ریز به ریز ارائه می شوند و از ابتدایی ترین مباحث تا پیشرفته ترین ادامه پیدا می کنند. سبک گفتاری کاملاً بی غل و غش است و هر کسی از موضوع آموزش سر در خواهد آورد. با دیدن این فیلم ها هر کاربر تازه کاری به یک کاربر حرفه ای تبدیل می شود. شما با دیدن این فیلم های آموزش کامپیوتر در زمان و وقت خود صرفه جویی خواهید کرد.

عضویت در کانال تلگرام