کانال ویساید کالا

منتشر شده در ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ در دستۀ کانال های فروشگاهی ۲ دیدگاه

🎁با سلام خدمت همراهان گرامی ویساید کالا 🎁

🌈 چند خط درباره وی ساید کالا : Vsidekala یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی است که برنامه فعالیت خود را حول محور مشاوره صحیح تلفنی و فروش مستقیم و بدون واسطه قرار داده است ، تعهد تیم وی ساید کالا این است که تمامی کالاهای عرضه شده ی ما طی یک نیاز سنجی و مشاوره صحیح تلفنی و با پایین ترین قیمت بازار و مطمئن ترین خدمات پس از فروش به خریدار ارائه گردد زیرا به این واقعیت باور داریم که مشتریان سرمایه واقعی ما هستند و در صورت رضایت بهترین مبلغان ما خواهند بود!

کانال ویساید کالا

کانال ویساید کالا

✅@vsidekala_shop ✨
🎁vsidekala.com ✨

✅سایت لوازم خانگی 🎁vsidekala.com ✨با هدف راهنمایی خرید لوازم خانگی و اطلاع رسانی درباره‌ی محصولات لوازم خانگی برندهای مختلف راه اندازی شد.

به گزارش سایت لوازم خانگی؛ سایت 🎁vsidekala.com ✨که یک سایت اطلاع رسانی در خصوص آخرین محصولات لوازم خانگی و راهنمایی خرید این لوازم است، با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تا خرید لوازم خانگی و اطلاع رسانی درباره‌ی محصولات لوازم خانگی برند‌های مختلف را تسهیل کند.

✅ سینا غلامی ، مسئول سایت لوازم خانگی وی ساید کالا در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «محصولات لوازم خانگی دارای تنوع زیادی هستند و گاهی اوقات خریداران این محصولات در یافتن محصول مناسب خود دچار سردرگمی می‌شوند. به همین دلیل وجود یک سایت اطلاع رسانی که ضمن بررسی و معرفی محصولات برندهای مختلف، بازدیدکنندگان را راهنمایی کند ضروری به نظر می‌رسید.»

✅ وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در این سایت سعی بر آن است که محصولات لوازم خانگی برندهای مختلف معرفی شود و راهنمایی در خصوص چگونگی خرید محصولات مختلف به بازدیدکنندگان ارائه شود و بررسی و با مقایسه‌ی محصولات برندهای مختلف در کنار هم، امکان خرید برای بازدید کنندگان آسان شود.

✅ @vsidekala_shop ✨
🎁vsidekala.com ✨

عضویت در کانال تلگرام