خروج خودکار از تلگرام کامپیوتر بعد از روشن کردن سیستم

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

سلام. من دو خط روی ویندوز نصب کردم که با خاموش کردن کامپیوتر خط دوم میپره و باید مجددا از تلگرام کد بگیرم براش. اصلا با log out خارج نمیشم و به حالت عادی پنجره رو می بندم. ولی این مشکل پیش میاد … لطفا فوری جواب بدید ممنون

خروج خودکار از تلگرام کامپیوتر بعد از روشن کردن سیستم

خروج خودکار از تلگرام کامپیوتر بعد از روشن کردن سیستم

یکی از راه های استفاده از دو تا حساب تلگرام روی رایانه، این است که ما تو تا نرم افزار تلگرام را روی سیستم داشته باشیم. اما از آنجایی که امکان نصب دو تا تلگرام به طور همزمان روی یک سیستم وجود ندارد، ما باید یکی از تلگرام ها را نصب کنیم و دیگری را به صورت Portable یا قابل حمل اجرا کنیم. تلگرام قابل حمل هم توسط سایت اصلی قابل دریافت است و نیازی به نصب ندارد. همین که شما روی فایل اصلی آن دوبار کلیک کنید اجرا می شود.

زمانی هم که یک بار وارد حساب خود می شوید، تا زمانی که Log Out نکنید، می توانید بدون وارد کردن رمز ورود از حساب خود استفاده کنید. حتی اگر چندین بار سیستم خود را راه اندازی مجدد نمایید. اما چه می شود که بعد از راه اندازی مجدد رایانه شما از حساب خود خارج می شوید؟

اگر به هر دلیلی شما با هک کردن تلگرام خود دو تا نسخۀ نصبیِ تلگرام را روی رایانه نصب کنید، این مشکل حتماً به وجود خواهد آمد. در این باره باید یکی از نسخه ها را حذف کنید و از نسخۀ پرتابل یا قابل حمل تلگرام روی سیستم استفاده کنید. که توضیحات و آموزش های آن در بخش آموزش تلگرام از سایت وجود دارد. می توانید به آنها مراجعه نمایید.

اما در پاره ای از موارد هم ممکن است این مشکل برای تلگرام قابل حمل هم پیش بیاید. این در حالی است که شما به طور ناخودآگاه فایل های موجود در پوشۀ تلگرام قابل حمل را پاک کرده باشید. دقت کنید که تلگرام قابل حمل شامل پرونده (فایل)هایی است که درون یک پوشه قرار گرفته و شما نباید آنها را حذف نمایید.