افزایش اعضای کانال تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ در دستۀ آموزش تلگرام ۷۰۴ دیدگاه

برای ایجاد انگیزه در جهت انتشار محتوا در کانال، باید به دنبال راهی باشید تا بتوانی اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید. بدین منظور ما در این نوشته به تمامی راه حل هایی که جهت رسیدن به این هدف وجود دارد را بررسی می کنیم. برخی از آنها رایگان هستند و برخی از آنها در قبال اندکی هزینه می توان اقدام به افزایش اعضای کانال تلگرام نمود. اما نکته ای که نباید فراموش کنید، کیفیت خود کانال برای افزایش اعضای کانال است.

افزایش اعضای کانال تلگرام

افزایش اعضای کانال تلگرام

اینکه کانال شما دارای محتوای غنی و با ارزش باشد، کلید طلایی برای افزایش اعضای کانال تلگرام شماست. پس اول باید به این فکر بود، سپس به سراغ روش های دیگر افزایش اعضاء کانال خود باشید که در ادامه به آنها خواهم پرداخت.

تبلیغات رایگان در سایت های اینترنتی

یکی از روش های افزایش اعضای کانال تلگرام تبلیغات کانال خود در سایت هایی است که فضایی را برای این کار به شما اختصاص می دهند. نمونه ای از این سایت ها همین سایت است (در حال حاضر) که می توانید درخواست خود را ارائه دهید. البته شاید تعداد این گونه سایت ها کم باشد و حتی در قبال انجام یک کار به اعضای کانال تلگرام شما بیافزایند. ولی به هر حال این یکی از روش های افزایش اعضای کانال تلگرام است.

تبلیغات پولی در سایت های اینترنتی

برخی سایت های دیگر هم هستند که در قبال دریافت پول کانال شما را تبلیغ کرده و باعث افزایش بازدید و عضویت کانال شما خواهند شد. بیشتر سایت های تبلیغی کانال تلگرام از این دست هستند. چرا که آن سایت هایی که رایگان اقدام به تبلیغ کانال تلگرام می کنند، معمولاً این کار را در قسمت نظرات و بدون بهرۀ کافی انجام می دهند.

یکی از روش های تبلیغی کانال در سایت ها به روش همراه با هزینه، این است که بنری از کانال خود طراحی کرده و آن را برای تبلیغ به یک سایتی که هم بازدیدش خوب است و هم محتوای آن با کانال شما ارتباط تنگاتنگ دارد بسپارید. مطمئناً باید هزینۀ آن را هم بپردازید. اما اگر با رعایت تمامی اصول این کار را انجام دهید، بازدۀ خوبی را دریافت خواهید کرد.

تبادل لینک در بین کانال های تلگرام

یکی دیگر از راه کارهای خوب برای افرایش اعضای کانال تبادل لینک کردن با کانال های هم رده است. منظور از کانال های هم رده کانال هایی است که تعداد اعضاء آنها تقریباً با اعضای کانال شما برابری می کند. در این صورت است که هر دوی شمایی که اقدام به تبادل لینک کانال می کنید، از این ارتباط سود خواهید برد. برای تبادل لینک هم برنامه های خوبی داریم که بهتر است با این سایت همراه باشید.

تبلیغ کانال در سایت ها یا وبلاگ های خودتان

از روش های دیگر افزایش اعضای کانال تلگرام تبلیغ آن در وبلاگ و سایت شخصی خودتان است. البته اگر وبلاگ یا سایت دارید. با این کار کسانی که به جزء مخاطبین وفادار شما هستند حتماً کانال شما را هم دنبال خواهند کرد. اصلاً شاید خواسته باشید برای این منظور حتی یک وبلاگ یا سایت هم راه اندازی کنید که به شما منابع مرتبط را پیشنهاد می کنم.

با این توضیحات الان فکر کنم دیدتان نسبت به روش های افزایش اعضای کانال تلگرام بازتر شد. البته تمامی روش ها به اینها ختم نمی شود، ممکن است خواسته باشید اندکی به ذهن تان فشار آورید و راهکارهای دیگری را هم کشف کنید. به هر حال اگر راجع به این موضوع نظری دارید، قسمت دیدگاه های این صفحه در اختیار شماست.