افزایش فالوور رایگان

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ در دستۀ آموزش تلگرام ۳ دیدگاه

اگر به دنبال افزایش فالوور رایگان برای کانال و پیج خود هستید، به جای درستی آمدید. ما در اینجا سایت هایی را برای تبلیغ رایگان کانال و پیج تان معرفی خواهیم کرد که طبق راهنمایی که به شما شده است، قادرید آن را در سایت ثبت کرده و سبب هر چه بیشتر دیده شدن آن شوید. فقط دقت داشته باشید که حتماً باید به توضیحاتی که به شما داده شده توجه داشته باشید. در غیر این صورت کانال یا پیج اینستاگرام شما تایید نخواهد شد.

افزایش فالوور رایگان

افزایش فالوور رایگان

اگر کانال تلگرام دارید و می خواهید به رایگان آن را تبلیغ کنید و افزایش فالوور رایگان را تجربه کنید، باید به سایت زیر مراجعه کنید. سایت itelegramchannel.ir امکان تبلیغ رایگان را برای شما مهیا کرده است.

افزایش ممبر تلگرام

اما اگر پیج اینستاگرام دارید سایت instagrampages.ir در خدمت شماست تا شما را برای افزایش فالوور رایگان اینستاگرام همراهی کند و به شما برای داشتن یک پیج پر دنبال کننده راهنمایی هایی را عرضه کند.

تبلیغ پیج اینستاگرام

طریقۀ کار کردن این سایت ها برای افزایش فالوور رایگان به این صورت است که شما با درج کانال یا پیج خود در این سایت، سبب دیدن شدن کانال یا پیج خود در اینترنت خواهید شد. بدین ترتیب از سرتاسر اینترنت حتی از گوگل افرادی به صفحۀ کانال یا پیج شما در این سایت ها جذب می شوند که به محتوایی که شما منتشر می کنید واقعاً علاقه مند هستند. در نهایت اگر هم افزایش ممبر یا دنبال کننده ای داشته باشید، افراد واقعی و علاقه مند به محتوای کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام شما هستند.

و همانطور که گفته شده باید در هنگام ثبت کانال یا پیج خود به توضیحاتی که داده شده است توجه کنید. در غیر این صورت ممکن است مورد ارسالیِ شما تایید نشده و حذف گردد.