برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه با پیام های پنهان هیپنوتیزم

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان. من رامین مهدوی فر هستم مدیر کانال تغییر موفقیت. با پیام های پنهان من با چندین سال تحقیق درباره قانون جذب و استفاده از پیام های پنهان مغز به موفقیت های زیادی در زمینه ثروت سلامتی موفقبت کاری و روابط بریم و تجربیات و فایلهایی که تو این چندبن سال کسب کردم به رایگان در اختیار شما دوستان میذارم تا بتونین به اهدافتون برسین. پیام های پنهان تاکیدات مثبت و مخفی هستند که اگاهی یا خوداگاه شما را دور زده و خود را مستقیما به ناخوداگاه می رسانند و این روشی برای برنامه نویسی روان و راحت ناخوداگاه است. پیام های پنهان هم به صورت تصویری و هم صوتی می توانند منتقل شوند.

برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه با پیام های پنهان هیپنوتیزم

برنامه ریزی ذهن ناخوداگاه با پیام های پنهان هیپنوتیزم

اگر شما نمی توانید پیامی را به صورت واضح بشنوید یا ببینید بنابراین اگاهی شما نمی تواند مقاومتی در برابر آن داشته باشد. به عبارت دیگر هیچ چیزی در این فرایند نمی تواند از رسیدن پیام به ناخوداگاه شما و برنامه ریزی مجدد آن جلوگیری کند.

اگر شما تاکیدات را به صورت گفتاری بشنوید ذهن شما مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهد زیرا شما انچه را که شنیده اید نمی توانید باور کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید گوش دادن به این تاکید که “من خودم را دوست دارم و به خودم احترام می گذارم”، ” من یک انسان لایق هستم” سریعا ناخوداگاه شما اطلاعات جدید را رد می کند. چرا که این جملات با باورهای ناخوداگاه مطابقت ندارد. و این رد پیام یک ارتعاش منفی را ایجاد می کند که این عمل تغییر رشد را مختل می کند.

عضویت در کانال تلگرام