تبلیغ کانال تلگرام در سایت

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

به عنوان مدیر یک کانال تلگرام، همیشه باید گوشه ای از ذهن خود را به راه کارهای افزایش فالوور واقعی تلگرام اختصاص داد. راه کارهای مفید و با بازدهی خوب معمولاً خیلی سخت پیدا می شوند. حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که هزینه های زیادی را برای تبلیغ حتی در کانال های پر مخاطب تلگرام کردید، اما نتیجۀ مد نظرتان را نگرفتید! خوب، به همین دلیل است که می گوییم پیدا کردن یک راهکار مطمئن و کم هزینه که بتواند در بلند مدت نتیجه خوبی برای ما داشته باشد، کم هستند. یکی از روش های تبلیغ کانال ، روش تبلیغ کانال تلگرام در سایت است. اطمینان این روش نسبت به موارد دیگر بیشتر است. البته اگر به چند نکتۀ مهمی که در ادامه به آنها می پردازیم، با جان و دل توجه کنید.

تبلیغ کانال تلگرام در سایت

تبلیغ کانال تلگرام در سایت

سایت های اینترنتی یکی از پر مخاطب ترین رسانه هایی است که در حال حاضر در جهان به صورت فعالانه در حالت کار هستند. مدیران سایت ها هر روز زمان زیادی را برای جذب بازدید بیشتر می گذارند، تا با این کار در نهایت درآمد بیشتری کسب کنند. سایت های اینترنتی از طرق مختلفی اقدام به جذب بازدید کننده می کنند که یکی از آنها موتورهای جستجو مثل گوگل است. مثلاً به فرض اینکه افراد عبارتی را در گوگل جستجو می کنند، در نهایت وارد یک سایت خواهند شد. آن سایت می تواند برندۀ این داستان باشد، که با این روش بازدید خود را افزایش می دهد.

یکی از دغدغه های هر مدیر سایتی، این است که بتواند از گوگل بازدید بیشتری جذب کند. اما از طرف دیگر، کسانی که کانال دارند و می خواهند با تبلیغ در سایت ممبر به کانال خود اضافه کنند، می توانند از مدیران سایت های مرتبط با موضوع کانال خود درخواست درج تبلیغ در سایت نمایند. یعنی شما به یک سایت اینترنتی سفارش تبلیغ کانال تلگرام تان را می دهد. این روش بسیار می تواند مفید باشد، البته به شرطی که تمامی جوانب و اصول کاررا در نظر بگیرید. مثلاً اگر سایتی که می خواهید تبلیغ کانال تان را درون آن بگذارید، هیچ ارتباطی با موضوع کانال شما نداشته باشد، باید پولی که صرف کردید را هدر رفته بدانید!

در روشی که بالا به آن اشاره شد، ما برای یک مدت محدودی، با هزینۀ تقریباً بالا تبلیغ کانال خودمان را درون یک سایت گذاشتیم که از بازدید کنندگان آن سایت، عضو واقعی دریافت کنیم. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور بهینه تر کانال خودمان را در سایت های اینترنتی تبلیغ کنیم؟

روش بهینه برای تبلیغ کانال تلگرام در سایت

همانطور که گفته شد روش های مختلفی برای تبلیغ کانال در سایت وجود دارد. یکی از این روش ها این است که شما کانال خود را در سایت telegram.computeruser.ir جهت تبلیغ درج کنید. برای ورود به صفحه تبلیغ کانال کلیک کنید. این سایت کانال شما را درون یک صفحه منتشر می کند و تا همیشه آن صفحه روی اینترنت باقی خواهد ماند. از نظر هزینه هم مبلغی که شما پرداخت می کنید، به هیچ عنوان قابل مقایسه با نتیجه ای که می گیرید نیست. البته گرفتن نتیجه به این روش آنی و لحظه ای نخواهد بود. بلکه باید صبر داشته باشید تا کانال شما حتی در گوگل هم بالا بیاید. اما برای اینکه کانال شما در گوگل ظاهر شود، باید به نکاتی دقت داشته باشید که در ادامه خدمت شما ارائه خواهد شد.

نکات اساسی در ثبت کانال تلگرام در سایت

در تبلیغ کانال در سایت به این روش باید به نکات زیر دقت داشته باشید تا تاثیر آن را بتوانید ببینید و از گوگل هم بازدید هدفمند دریافت کنید.

  • عنوان مناسب حاوی کلمات کلیدی
  • توضیحات بلند و شفاف و حاوی کلمات کلیدی مرتبط با کانال
  • استفاده از تصویر جذاب
  • ارائۀ توضیحات راجع به نوع محتوا و مخاطبان کانال

از مزیت های تبلیغ کانال در سایت اینترنتی این است که ما اعضایی که جذب می کنیم، ۱۰۰ درصد واقعی و افراد فعال هستند. چون با خواست خود وارد کانال شما شدند و مطالب ان را دنبال خواهند کرد. در این صورت نرخ لغو عضویت در کانال به شدت کاهش خواهد یافت. همچنین هزینه پایین هم از دیگر مزیت های آن است. پس اگر آماده اید که این روش به مقرون به صرفه و بسیار عالی را امتحان کنید، از بالای صفحه روی تبلیغ کانال تلگرام کلیک کنید و مراحل ثبت را انجام دهید. به توضیحات و نکاتی به شما در حین مراحل ثبت کانال گفته می شود، حتماً دقت داشته باشید.