تلگرام مخصوص کامپیوتر

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ در دستۀ آموزش تلگرام ۲ دیدگاه

تلگرام نسخه های مختلفی برای سیستم عامل های مختلف دارد که یکی از آنها تلگرام برای کامپیوتر است. این کامپیوتر می تواند یک رایانۀ ویندوزی، لینوکسی یا حتی مکینتاش باشد. به هر حال طوری توسعه داده شده است که به یک پیام رسان هم جانبه تبدیل گردد و همه بتوانند روی هر دستگاهی از آن استفاده کنند.

در تصویر زیر شما تلگرام مخصوص کامپیوتر را می بینید که ظاهر و کاربرد آن دقیقاً مثل تلگرام گوشی تلفن همراه است. با این تفاوت که به دلیل اینکه شما با صفحه کلید و موس با آن کار می کنید بسیار راحت تر از گوشی می توانید پیام های رسیده را بخوانید یا برای دیگران و اعضاء کانال خود پیام و محتوا ارسال کنید. به نوعی محدودیت های گوشی تلفن همراه را ندارد و به سرعت می توانید ارسال و دریافت داشته باشید.

تلگرام مخصوص کامپیوتر

تلگرام مخصوص کامپیوتر

بدین ترتیب تلگرام رایانه، حتی جایگزینی برای نرم افزارهای پیام رسانی مثل یاهو مسنجر هم شده. دیگر هم یک شناسه یا ID در تلگرام دارند که این شناسه را به دیگران بدهند و آنها بتوانند با این شناسه با وی در ارتباط باشند.

اگر شما هم خواسته باشید تلگرام مخصوص کامپیوتر را دانلود کنید، به سایت اصلی به نشانی telegram.org رفته و از پایین صفحه روی یکی از پیوندهایی که نشان دهندۀ سیستم عامل رایانۀ شماست کلیک کنید. با این کار به صفحه ای منتقل خواهید شد که می توانید با کلیک روی دکمۀ Download به راحتی نرم افزار را دریافت کرده و با دوبار کلیک روی فایل دریافتی، آن را روی رایانه نصب کنید. دیگر مراحل هم خود توضیحی است. دقت داشته باشید که شما حتماً باید نسخۀ اولیه را روی گوشی تلفن خود نصب کرده باشید.

قابل ذکر است که تلگرام مخصوص کامپیوتر به صورت هماهنگ با تلگرام گوشی شما کار می کند و حتی می توانید روی لپ تاپ، گوشی های دیگر و همچنین دستگاه های دیگر نسخه ای از تلگرام را نصب کنید و از آنها به صورت هماهنگ سازی شده استفاده نمایید.