چگونه تمام محتوای یک گروه یا کانال تلگرام را یکجا ببینیم؟

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

اگر احساس می کنید نیاز دارید تمامی محتوای تصویری، ویدیویی و یا حتی لینک‌های به اشتراک گذاشته شده توی کانال یا یک گروه تلگرام را به صورت یکجا ببینید و آنها را بررسی کنید، حتماً به این ترفند نیاز خواهید داشت. تلگرام به شما این امکان را می دهد که از قسمت مشخصات هر کانال یا گروه به جزئیات آن پی ببرید. مثلاً بدانید چه تعداد پیوند تا به الان به اشتراک گذاشته شده. یا چه تعداد عکس در آن گروه یا کانال منتشر شده است. البته امکان نمایش آنها را هم به شما خواهد داد.

برای نمای یکجای تمامی محتوای یک کانال یا گروه، کافی است روی نماد یا نام کانال کلیک کنید.

نمایش یک جای کل محتوای کانال یا گروه تلگرام

نوار بالای کانال یا گروه را لمس کنید.

در بخش مشخصات کانال یا گروه تلگرام، می توانید به بخشی بروید که عبارت Shared Media را نوشته است. به تعداد انواع رسانه ممکن است این گزینه برای هر کدام تکرار شده باشد. مثلاً برای نمایش پیوندهایی که تا به حال در آن گروه یا کانال منتشر شده است، کافی است Shared links را انتخاب کنید.

نمایش یک جای کل محتوای کانال یا گروه تلگرام

گزینۀ Shared Media را لمس کنید.

در صفحۀ دیگری که برای شما باز خواهد شد، می‌توانید همۀ آن رسانه را ببینید. مثلاً همۀ تصاویری که تا به حال در آن گروه یا کانال تلگرام ارسال شده است را ببینید و حتی آنها را روی رایانه یا گوشی خود ذخیره کنید. دقت داشته باشید که این ترفند تلگرام هم روی تلگرام کامپیوتر و هم روی تلگرام گوشی هوشمند از قبیل آیفون و اندروید کار می‌کند.