سایت تبلیغات کانال تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

یکی از روش های مفید تبلیغ کردن کانال تلگرام، تبلیغ در سایت های اینترنتی است. با این روش جذب ممبر تلگرام، ما از یک روش تقریباً نامرسوم استفاده می کنیم. در روش های تبلیغ راجع معمولاً مدیران کانال ها، نشانی کانال شان را در کانال های پر بازدید تبلیغ می کنند. این روش تقریباً بازدهیِ خوبی دارد. البته به شرطی که به تمامی جوانب کار توجه ویژه ای گردد. از طرف دیگر دریافت نتیجه معمولاً به صورت لحظه ای خواهد بود. اما عیب این روش تبلیغ کانال تلگرام در این است که هزینۀ کار بسیار بالا خواهد رفت. در صورتی که تبلیغ در سایت های اینترنتی معمولاً ارزان قیمت و با بازدهیِ بلند مدت هستند. در این نوشته با چند سایت تبلیغات کانال تلگرام آشنا خواهیم شد.

سایت تبلیغات کانال تلگرام

سایت تبلیغات کانال تلگرام

با وجود شبکه های اجتماعی زیادی که دور و بر ما ریخته است، اما هنوز هستند سایت های پربازدیدی که حجم زیادی از مراجعات به دنیای مجازی را از آن خود کرده  اند. این سایت ها به نوعی محل مناسبی برای درج تبلیغ هستند. چون افراد حقیقی و با علاقه مندیِ خاصی وارد آنها می شوند. پس جای مناسبی برای انجام تبلیغات اینترنتی باید باشند.

اگر ما محصول یا کالایی داشته باشیم، می توانیم در این گونه سایت ها محصول خود را تبلیغ کنیم. هر چند که حتی اگر هم کانال تلگرام داشته باشیم، می توانیم این کار را هم انجام دهیم. اصولاً هر کجا که حجم عظیمی از افراد در آنجا گردهم می آیند، مکان مناسبی برای انجام تبلیغات است. اما بهتر است بدانیم که آن افراد معمولاً به دنبال چه چیزی هستند؟ بعد با شناخت کامل آنها یک تبلیغ هدفمند تر انجام دهیم.

سایت های مخصوص تبلیغات کانال تلگرام

در این بین سایت هایی هستند که فقط و فقط مختص تبلیغ کانال های تلگرامی هستند. از جملۀ این سایت ها همین سایتی است که شما همینک در حال خواندن یک صفحه از آن هستید. این سایت یک سایت معرفی کانال های تلگرامی است که شما هم می توانید کانال خود را در بین چندین هزار کانال دیگری که از قبل منتشر شدند، قرار دهید. این کار دارای مزایایی است. اول از همه هزینۀ بسیار کمی دارد. در ضمن این نوع تبلیغ هم دائمی است که با گذشت زمان، تاثیر تبلیغ شما بیشتر از قبل خواهد شد. به این دلیل که شما بیشتر بازدید خود را از گوگل خواهید گرفت و این گوگل، نیاز به زمان دارد تا صفحۀ تبلیغ شما در سایت ما را پردازش کند و در صفحۀ نتایج خود که به افراد نشان می دهد، بالا بیاورد. پس وقتی گفته می شود با تبلیغ کانال خود در سایت ما، کانال تان را در گوگل هم تبلیغ می کنید، به این معنا است.

چگونه کانال را تبلیغ کنم؟

برای شروع درج تبلیغ کانال کافی است به صفحۀ تبلیغ کانال تلگرام رفته و طبق توضیحاتی که به شما داده می شود عمل کنید. توضیحات کاملاً صحیح و شفاف است و بهتر است دقیق به آنها عمل کنید. که با این کار کیفیت تبلیغ شما افزایش خواهد یافت و از ایجاد مشکل در درج تبلیغ تان جلوگیری می کند.

شما باید به عنوان و توضیحاتی که برای کانال خود می زنید بیش از حد دقت کنید. عنوان کانال تان باید کاملاً مشخص کنندۀ محتوای کانال شما باشد. با یک دید باید بتوان تشخیص داد که کانال شما راجع به چه چیزی است. میزان جذب بازدید و ممبر کانال دقیقاً بستگی به عنوان و کانالی است که در فرم ثبت کانال تان وارد می کنید. پس در انتخاب آنها نهایت دقت را داشته باشید. شماره موبایلی هم که در زمان پرداخت وارد می کنید، باید با شماره موبایلی که در زمان ثبت کانال وارد می کنید یکی باشد. در غیر این صورت کانال شما منتشر نخواهد شد.

دریافت نتیجه از سایت تبلیغات کانال تلگرام

قطعاً شما به دنبال دریافت نتیجه مناسب می گردید. با توجه به نکاتی که برای انتخاب عنوان و توضیحات بلند و کافی گفته شد، باید به این نکته دقت داشته باشید که این روش تبلیغ کانال تلگرام به صورت بلند مدت نتیجه خواهد داد و از آن جایی که به صورت دائمی است، با گذشت زمان تاثیرش بیشتر خواهد شد. البته در هر صورت شما بسته به هزینه ای که می کنید باید انتظار دریافت نتیجه را داشته باشید. شما با پرداخت چند هزار تومان نتیجه ای که می گیرید، به مراتب بیشتر از روش های دیگر تبلیغ کانال است.

پس از درج تبلیغ و تایید و انتشار آن، حالا شما باید کانال خود را با محتوا و پست های جدید و جالب به روز کنید. باید زمان بگذارید و سعی کنید آنهایی که وارد کانال شما می شوند را جذب کنید. یعنی کاری کنید که عضو کانال تلگرام شما گردند و آن را دنبال کنند. و نکتۀ آخر اینکه شما می توانید حتی با پرداخت مجدد مبلغ، بار دیگر تبلیغ خود را انجام دهید. اما دقت کنید که برای دریافت نتیجۀ بهتر، باید از یک عنوان متفاوت تر و بهتر استفاده کنید. لازم نیست که حتماً عنوان کانالتان را در تلگرام تغییر دهید. عنوانی که در فرم وارد می کنید را بهتر انتخاب کنید. توضیحاتش را هم دقیق تر، به همراه کلمات کلیدی وارد کنید تا نتیجۀ بهتری دریافت کنید. برای شما بهتر است که به این توضیحاتی که داده شده دقت کنید. تا مثل کسانی که همینک در سایت تبلیغ کردند و روزانه تعداد قابل توجهی عضو تلگرام دریافت می کنند، شما هم بهره مند شوید.