کانال مغناطیس جذب ثروت

منتشر شده در ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران
مطالب و روشهای این کانال در دستیابی به ثروت و خواسته های چندین ساله شما عزیزان، حاصل تلاش و مطالعات چند ساله ما بوده و هم اکنون با افتخار و اطمینان فراوان روش های دستیابی به ثروت در کوتاه ترین زمان ممکن را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. شنیده اید چرا افراد ثروتمند برای نیم ساعت هیپنوتیزم به دکتر هیپنوتیزم بالای ۵ میلیون هزینه پرداخت میکنن؟ دلیلش چیه؟ چون با اینکار ضمیر ناخود آگاهشونو برای بدست آوردن چند برابر ثروت برنامه ریزی میکنن و به اصطلاح ذهنشونو با اینکار رست میکنن. روش تضمینی ما هم نوعی هیپنوتیزم است البته به شکل فوق العاده ساده تر و باور نکردنی (روش هیپنوتراپی)

کانال مغناطیس جذب ثروت

کانال مغناطیس جذب ثروت

ما چند تا فایل صوتی در این ضمینه به شما ارائه میکنیم تا با استفاده از آن در طول مدت ۲۱ تا نهایتا ۹۰ روز دقیقا مثل آهن ربا هرچی ثروته سمت خودتون جذب کنین و معجزه آسا تمام خواسته ها و آرزوهاتون رو در زندگیتون متجلی کنین. ما با اطمینان و در محضر پروردگار کائنات عالم به شما عزیزان صد درصد اطمینان میدهیم که این روش زندگی شما را دگرگون میکنه. فقط کافیه شروع کنین و تاثیراتشو ببینین. دیگه فقر و سختی و حسرت و … تو زندگیتون محو خواهد شد. این علمی ست که خداوند منان برای هر بنده ای پاداش قرار داده پس بهترین فرصت زندگی ات را راحت از دست نده شاید این فرصت دیگه سمتت نیاد.

خانم دکتر استر هیکس در کتاب تعالیم آبراهام میگه: تنها چیزی که مارو در رسیدن به خواسته هامون ناکام میزاره عدم ارتعاش هم سو از طرف ذهن ما با اون خواسته هست. این یعنی اینکه ضمیر ناخود آگاه جلوی خواسته خود آگاهمونو میگیره. ما با این روش ضمیر نا خود آگاه رو تحت فرمان ضمیر خود آگاه و به اصطلاح خودمون در میاریم تا هرچی از این عالم میخواییم واسمون فراهم کنه.

در آخر ضمن آرزوی موفقیت و کامیابی شما سروران ازتون میخواهیم با ایمان و اعتماد کامل از بهترین رویداد زندگیتون به نحو احسن استفاده کنین و با کانال ما آشنا شوید تا شمارو در کوتاهترین زمان ممکن آهنربای ثروت زندگی خودتون بکنیم انشاا…
ارادتمند شما کانال مغناطیس جذب ثروت🙏

عضویت در کانال تلگرام