آرامش سلامتی موفقیت ثروت خوشبختی”کانال یه حس خوب”

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ در دستۀ کانال های آموزشی بدون دیدگاه

بسم الله الرحمن الرحیم
مخاطب محترم , سلام و ارادت
به صفحه معرفی کانال “یه حس خوب” خوش آمدید.
انسان ها هر آنگونه که فکر کنند همانگونه نیز زندگی می کنند رفتار می کنند و ارتباط برقرار می کنند.
در این کانال , سعی بر آموزش روش های بهبود کیفیت زندگی و نیز دادن احساس خوب به مخاطبان است.

آرامش سلامتی موفقیت ثروت خوشبختی"کانال یه حس خوب"

آرامش سلامتی موفقیت ثروت خوشبختی”کانال یه حس خوب”

اهداف اصلی راه اندازی کانال عبارتند از :

  • ایجاد روحیه عالی و نگرش و افکار مثبت نسبت به زندگی
  • معرفی راه های دست یابی به موفقیت و احساس خوشبختی

در حال حاضر آنچه ما در این کانال انجام می دهیم بر مبنای آموزش روش ها و دادن پیاپی سیگنال های مثبت به مخاطبان است . چینش و نوع ارتباط مطالب با یکدیگر , به گونه ای هدفمند و برنامه ریزی شده و همسوی با اهداف کانال است . به نحوی که بتواند بهترین اثر مثبت را روی مخاطب گذارد . ضمنا آموزش های خاصی مانند تکنولوژی فکر , ارتباطات و سپاس گذاری , به توالی هم و یکی پس از دیگری است و از آموزش های موازی اجتناب شده است.

فعالیت های اصلی ما شامل :

  • ارسال بخش هایی از فایل های صوتی تکنولوژی فکر (دکتر علیرضا آزمندیان) , مهره مار (دکتر محمود معظمی) و سایر اساتیدی است که خود بارها مسیر موفقیت را طی کرده اند . (به دلیل احترام به حقوق صاحبان اثر , از ارسال فایل کامل خودداری شده است . اما منبع تهیه آن به دنبال هر فایل , ذکر می شود)
  • ارسال گزیده ای ارزشمند از متون کتب پرمحتوا
  • آموزش مهارت های مهمی مانند سپاس گذاری از خداوند و انسان ها و روش های برقراری ارتباطات
  • آموزش مراقبت و محافظت از خود در مقابل تهدیدها و خطرات موجود در زندگی و فضای مجازی شامل نکات امنیتی در استفاده از سیم کارت و عابر بانک , تلفن همراه , پرداخت های اینترنتی و . . .

فعالیت های جانبی ما شامل :

  • آمورش مقدماتی تا حرفه ای تلگرام و ترفندهای آن
  • ارسال موزیک های انرژی مثبت و امید بخش
  • ارسال کلیپ هایی که به زنده نگه داشتن انگیزه حرکت در شما کمک می کنند.
  • ارسال هفته ای یک اپلیکیشن پرکاربرد و مفید

آنچه شما در این کانال به دست می آورید :

  • مهارت و عادت مثبت اندیشی و ایجاد اعتماد به نفس و روحیات و باورهای عالی در خود
  • مهارت برقراری ارتباط
  • مهارت سپاس گذاری
  • مهارت زندگی هدفمند و تلاش با برنامه

ضمنا به جهت احترام به وقت مخاطب و جلوگیری از ایجاد خستگی ذهنی برای وی , تعداد مطالبی که در طول شبانه روز ارسال می شوند محدود بوده و بین آنها فاصله زمانی مناسبی در نظر گرفته شده است تا مخاطب به راحتی بتواند مطالب کانال را با حوصله ملاحظه نماید.

در پایان ضمن قدردانی از وقتی که صرف مطالعه این متن نمودید , از شما دعوت می کنیم تا در این مسیر همراه ما باشید.
پل ارتباطی شما با مدیر کانال @AdChEb

سایر کلمات کلیدی :

ارتباطات ثروت انرژی مثبت انضباط شخصی خلاقیت مهارت نگرش شجاعت شهامت ضمیر ناخودآگاه غفلت هوشیاری تمرکز بر هدف رویا پردازی قانون جذب اتکای به خود مسئولیت پذیری خودباوری انرژی و امید نشاط صبحگاهی سپاسگذاری از خداوند روحیه عالی شروع عالی اصول خود تربیتی جملات پندانه متون پند آموز هوشیاری و آمادگی در مواجهه با مسائل و مشکلات زندگی معرفی کتاب اپلیکیشن مفید و کاربردی درست فکر کردن چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم روش های برقراری ارتباط با اطرافیان نکات مراقبتی و محافظتی از خود در زندگی مراقبت از خود در فضای مجازی هوشیاری در مورد کلاهبرداری اینترنتی مراقبت از سیم کارت و عابر بانک نکات امنیتی در استفاده از سیم کارت و عابر بانک نکات مهم و امنیتی در پرداخت های اینترنتی موزیک پر انرژی و شاد آرامش و نشاط کلیپ انگیزشی راه کارهای موفقیت در زندگی و کسب و کار ارتباطات انسانی هدف گذاری در زندگی و کسب و کار حل مسائل و مشکلات زندگی داشتن سلامت جسمی و روحی سلامت روان تنی تحول در زندگی تحول در نظام فکری راه سعادت و خوشبختی برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ذهن هوشیار و نیمه هوشیار تحول بنیادی ثروت و معنویت اصلاح نظام و سیستم فکری تمرکز روی اندیشه های مثبت و ثروت آفرین کارآفرینی و روحیه تلاش و استقامت در کسب کار داشتن هدف و برنامه خودمدیریتی و خودشکوفایی عزت نفس معجزه شکرگزاری ازدیاد نعمت سیگنال مثبت آینده نگری و داشتن تصویر ذهنی شهامت و شجاعت رویاپردازی من می توانم خودباوری و اتکای به خود من میتونم من انجامش میدم بصیرت و آگاهی ا احساس آرامش خواب خوب و آرام احساس عالی آینده روشن سعادت فکر نو و خلاق معنویت ذهن برتر رشد شخصی شکر نعمت خوداتکایی اتکای به نفس تلاش خود باوری درست فکر کردن درست اندیشیدن قدرت تلقین شادی هدف و برنامه اجتماعی بودن احترام داشتن اراده ارزش استعداد استقلال اصالت گرایی امانت داری امنیت امید انطباق پذیری انعطاف انگیزه دادن ایمان آسودگی آزادی بخشش بزرگواری بی پروایی بی طرفی پایداری پختگی پویندگی پیروزی پیشرفت تحمل داشتن تخیل تشویق تعادل تفکر شفاف و عمیق تواضع توجه ثبات قدم جسارت جوانمردی جوانی حرفه حساسیت خاص بودن خرسندی خلاقیت خودکنترلی خوش بینی خوش خلقی خون گرمی دانش درایت درستکاری درستی درک کردن دقیق بودن دلپسند بودن دوستی ذکاوت ذهن باز رازداری رضایت رهبری زیبایی سادگی سازمان سازماندهی سخاوت سخت کوشی سرحال بودن سرعت شادمانی شان و منزلت شفقت صبر صداقت صمیمیت طرز فکر خوب طبیعت گرایی ظرفیت عاطفه عالی بودن عشق عقل عمل گرایی غیرت فروتنی قابل اعتماد بودن اراده کار سخت کار گروهی کامیابی کفایت کمک کردن به دیگران ماجراجویی مبتکر بودن مردم داری مسرت مشارکت منحصر بفرد بودن موثر مودب موشکاف مهربانی نوآوری وفاداری وقت شناسی هشیاری همدردی همکاری همه فن حریف بودن یادگیری سپاسگذاری

عضویت در کانال تلگرام