آموزش تبلیغ کانال تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ در دستۀ آموزش تلگرام ۶ دیدگاه

آنهایی که کانالی در تلگرام برای خود دارند، می دانند که ساخت و راه اندازی یک کانال تلگرامی کار ساده ای است. اما وقتی صحبت از جذب اعضای جدید برای کانال می شود، همگی اذعان می کنند که کار سختی در پیش دارند! مخصوصاً اینکه کانال های مشابه و معروفی هستند که عرصه را برای کانال های تازه تاسیس تنگ می کنند. حالا اگر شما هم کانالی دارید که می خواهید با کمترین هزینه اعضای آن را بالا ببرید، در این صفحه به شما کتابی را معرفی خواهیم کرد که به واسطۀ آموزشی که در آن برای شما مهیا شده است، در کمترین زمان بتوانید نتیجۀ خوبی را شاهد باشید.

آموزش تبلیغ کانال تلگرام

آموزش تبلیغ کانال تلگرام

به عنوان مدیر یک کانال، شاید روش های تبلیغاتیِ زیادی را تجربه کردید و نتیجۀ دلخواه خود را دریافت نکردید. حتی در خیلی از مواقع شما کانالِ خود را درون یک کانال پر بازدید با هزینۀ بالایی تبلیغ می کنید. ولی باز هم نتیجۀ خوبی را دریافت نمی کنید! چرا که اصولاً با مفهوم تبلیغ کانال به خوبی آشنا نیستید.

همانطور که می دانید روش های مختلفی برای تبلیغ کانال تلگرام تان وجود دارد. یکی از این روش ها تبلیغ اینترنتی است که به راحت ترین شیوه شما می تونید ترافیک وب را به اعضای کانال خود تبدیل کنید. ما معتقد هستیم که شما هنوز با این شیوه از تبلیغ کانال تلگرام آشنا نیستید. به همین دلیل این کتاب را برای شما آماده کردیم، تا با مطالعۀ آن بتوانید از روش تبلیغات اینترنتی برای افزایش اعصای کانال تلگرام خود استفاده کنید.

همانطور که می دانید، کانال های تلگرام از طریق گوگل قابل دسترس نیستند. حجم عظیمی از کسانی که دنبال کانال های خاصی برای عضویت می گردند، از طریق گوگل این کار را انجام می دهند. آیا شما هم می خواهید در گوگل برای دیگران در دسترس باشید؟ اگر جواب شما مثبت است، با کلیک روی تصویرِ “دریافت کتاب” در پایین همین صفحه، همین الان کتاب تبلیغ کانال تلگرام را به رایگان دریافت کرده و آن را مطالعه نمایید.

کتاب به صورت تصویری و گام به گام و به زبان کاملاً ساده، به همراه تمامی نکاتی است که شما برای تبلیغ تاثیرگذار کانال خود به آن نیاز دارید.

دانلود کتاب آموزش تبلیغ کانال تلگرام