آموزش گذاشتن لینک در تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۱/۰۷ در دستۀ آموزش تلگرام ۲ دیدگاه

در نسخۀ آخر تلگرام قابلیت های زیادی اضافه شده است. از جملۀ این قابلیت ها که از تلگرام ۳٫۴٫۰ موجود شده، گذاشتن یک متن به صورت لینک دار یا پیوند شده است که در اینجا به صورت تصویری به آموزش این ترفند خواهیم پرداخت. پس به راحتی می توانید لینک های بلند و بی معنی را پشت متن های با معنی مخفی کنید. با آموزش گذاشتن لینک در تلگرام همراه باشید.

تلگرام را اجرا کرده و ربات درون خطی bold@ را فراخوانید کنید و سپس متن و لینک مقصد خود را وارد کنید. متن و لینک را هر طور که دوست دارید تنظیم کنید. ولی به فاصله ها و دیگر نویسه ها دقت داشته باشید. ساختار درج متن پیوند دار به صورت زیر است:

@bold [Text](Telegram-Link)

به جای Text، متن خودتان را بنویسید و به جای Telegram-Link، آدرس صفحۀ اینترنتی مقصد را بنویسید. متن حتی می توانید فارسی هم باشد. حالا یک فهرست باز می شود که باید گزینۀ Custom markdown را انتخاب کنید. به تصویر زیر دقت کنید.

گذاشتن لینک در تلگرام

گذاشتن لینک در تلگرام

پس بدین ترتیب شما با گذاشتن لینک در تلگرام به صورت تصویری آشنا شدید. از این به بعد قادرید متن های خودتان را که با استفاده از تلگرام در کانال یا برای دوستان خود می فرستید، زیباتر کنید. البته باید دقت داشته باشید که نمایش پیوندهای در برخی از دستگاه ها مثل تلگرام کامپیوتر و یا برخی از گوشی ها ممکن است دیده نشود. مگر اینکه در نسخه های بعدی چنین قابلیتی به آنها افزوده گردد. پس صبر می کنیم که ببینیم در نسخه های بعدی تلگرام علاوه بر رفع ایراد این موارد، چه قابلیت های جدید دیگری هم اضافه می شوند.