اشتراک گذاری ویدیو با تلسکوپ تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ در دستۀ آموزش تلگرام بدون دیدگاه

ویدیو از بهترین نوع محتوا است که می توان آن را برای دیگران ارسال کرد. همین جذابیت های ویدیو باعث شده که حجم عظیمی از اطلاعات به واسطۀ همین رسانه منتقل گردند. در پیام رسان تلگرام شاید ما روش هایی برای ارسال و دریافت ویدیو داشته باشیم، اما علاوه بر آن روش ها ما یک سرویس دیگری هم در اختیار داریم که نام آن تلسکوپ می باشد. این سرویس یک سامانۀ جدای از تلگرام است. اما به طور هماهنگ با پیام رسان شما کار می کند. بواسطه تلسکوپ می توانید ویدیوهای خود را روی کانال تلگرام خود منتشر کنید و یا پیام ویدیویی برای مخاطبان خود بفرستید.

اشتراک گذاری ویدیو با تلسکوپ تلگرام

اشتراک گذاری ویدیو با تلسکوپ تلگرام

از مزیت های استفاده از تلسکوپ می توان به رایگان بودن آن، همچنین قابلیت دیدن ویدیوها بدون نیاز به ساخت حساب تلگرام یا حتی تلسکوپ نام برد. از مهم ترین برتری های این روش اشتراک گذاری ویدیو این است که ویدیو برای همگان توسط اینترنت قابل دسترس است. پس هر کسی با وارد شدن به سایت تلسکوپ و جستجوی کانال مرتبط با کانال تلگرام می تواند ویدیوها را مشاهده نماید.

شما به عنوان مدیر کانال، برای استفاده از سرویس تلسکوپ نیازی به انجام هیچ کاری ندارید. اگر درون سامانۀ تلگرام حساب دارید و کانال تلگرام عمومیِ خود را ساختید، کافی است وارد آن شده و با استفاده از آخرین نسخۀ تلگرام که قابلیت ارسال و دریافت پیام های ویدیویی را دارد، پیام ویدیویی خود را داخل کانال ارسال کنید. تلگرام به صورت خودکار ویدیو را کم حجم و برای ارسال فشرده می کند. پس نگران پهنای باند خود نباشید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ارسال پیام ویدیویی با تلگرام به مطالب قبلی مراجعه کنید.

زمانی که کانال عمومی خود را در تلگرام ایجاد می کنید، یک صفحۀ اختصاصی هم در سایت telesco.pe برای شما ایجاد می شود که تمامی ویدیوهای کانال شما در آنجا برای دیگران فهرست می شود. از مزیت های این کار امکان مشاهدۀ ویدیوهای کانال شما بدون نیاز به ثبت نام درون سامانۀ خاصی است. از طرف دیگر بازدید کنندگان قادرند ویدیوهای شما را درون حساب خود در توییتر و فیسبوک به اشتراک بگذارند و با این کار ویدیوهای شما به شدت بازدید بیشتری خواهند خورد؛ البته اگر از کیفیت و محتوای خوب و مفیدی برخوردار باشند.

اشتراک گذاری ویدیوهای کانال تلگرام در تلسکوپ

اشتراک گذاری ویدیوهای کانال تلگرام در تلسکوپ

برای رفتن به صفحۀ اختصاصیِ کانال خود در تلسکوپ، کافی است به نشانی telesco.pe/channel_name بروید. که البته باید به جای channel_name شناسۀ کانال خود را در تلگرام وارد کنید.

 

صفحه اصلی تلسکوپ

به همین راحتی شما می توانید برای اشتراک گذاری بیشتر ویدیوهای کانال تان، مخاطبان کانال را ترغیب کنید که از سامانۀ تلسکوپ هم به نحوی که به شما توضیحاتش داده شد، استفاده کنند. این کار را می توانید در بخش توضیحات کانال انجام دهید. امیدواریم که توضیحاتی که راجع به تلسکوپ تلگرام خدمت شما تقدیم شد، برای شما مفید بوده باشد.