تبلیغ رایگان کانال تلگرام شما

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۰/۲۱ در دستۀ آموزش تلگرام ۶,۱۹۰ دیدگاه

اگر شما هم به مانند هر شخص دیگری که به فکر تبلیغات در شبکه های اجتماعی است، برای خودتان یا کسب و کارتان کانال در تلگرام راه اندازی کردید، پیشنهاد می کنم کانال خود را در سایت های ما تبلیغ کنید. فرصت تبلیغ رایگان کانال تلگرام خود در کنار تبلیغات ارزان قیمت را از دست ندهید! طبق روالی که در ادامه آمده است قادرید کانال یا کانال های خود را ثبت کرده تا ما پس از تایید آنها را در سایت منتشر نماییم. پس برای تبلیغ رایگان کانال تلگرام با ما همراه باشید.

تبلیغ رایگان کانال تلگرام

تبلیغ رایگان کانال تلگرام

اگر کانالی راه اندازی کردید و الان به دنبال عضو برای آن می گردید، راه های مختلفی برای جذب اعضاء در پیش روی خود دارید. در اولین گام حتماً و حتماً باید محتوای مفیدی را تولید کنید تا کسانی که عضو کانال تلگرام شما می شوند بتوانند از آن محتوا لذت برده و نیازشان را برآورده سازد. یکی از معایب چنین شبکه های اجتماعی هم این است که اگر برای مدتی روی کانال تان پست نگذارید، حتماً با کاهش اعضاء مواجه خواهید شد. چرا که بیشتر کسانی که در کانالی عضو می شوند، مخصوصاً در لحظات اول انتظار دریافت محتوای جدید و جذاب را دارند.

شما قادرید کانال خود را در همین سایت که روزانه هزاران بازدید کننده دارد تبلیغ کنید. روزانه افراد بسیاری با کلمات کلیدی متفاوت از طریق گوگل وارد سایت ما می شوند که مستقیم وارد صفحاتی می شوند که افراد مختلف کانال خود را درون آنها منتشر کردند. شاید شما هم همین گونه وارد این صفحه از سایت ما شدید.

شما هم می توانید کانال خود را به همین روش تبلیغ کنید و از مزایای همیشگی آن استفاده کنید. چرا که تبلیغ شما برای همیشه در سایت ما خواهد ماند! برای این منظور روی بنر زیر کلیک کنید تا وارد صفحۀ درج تبلیغ خود شوید. همه چی به خود شما بستگی دارد. یک عنوان و توضیحات خوب باعث بیشتر دیده شدن کانال شما در سایت ما و حتی کل اینترنت خواهد شد.

تبلیغ ارزان کانال تلگرام شمادر این روش تبلیغ تمامی افرادی که عضو کانال شما می شوند، همگی واقعی هستند. البته شاید مدت زمان بیشتری طول بکشد. ولی چیزی که هست شما مطمئن خواهید بود که در این روش هیچ گونه تقلبی وجود ندارد. با این روش تبلیغ همۀ اعضای کانال شما با میل خود پست های کانال تان را دنبال می کنند. پس احتمال ریزش آن هم بسیار کمتر خواهد بود.

پس اگر رغبت پیدا کردید که این روش ارزان و بسیار بهینه را هم امتحان کنید، کافی است به صفحۀ تبلیغ کانال تلگرام رفته و مراحل ثبت کانال تان را با استفاده از فرم ارسال کانال طی کنید. به توضیحات و هشدارهایی هم که به شما داده شده است توجه ویژه ای داشته باشید.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

اما اگر به دنبال یک روش کاملاً رایگان و البته با بهره وری کمتر هستید، بستر دیگری را هم برای شما مهیا کردیم. با کلیک روی تصویر زیر قادرید کانال خود را رایگان ثبت کنید. به مانند روش بالا یک فرم به شما نمایش داده خواهد شد که باید آن را پر کرده و مشخصات کانال تان را از قبیل عنوان و توضیحات کانال را برای ما ارسال کنید. ما آن را بررسی کرده و اگر طبق قوانین سایت بود، منتشر خواهیم کرد. به شما شدیداً توصیه می کنیم که در انتخاب عنوان و نوشتن توضیحات زمان کافی را بگذارید و دقت لازم را داشته باشید.

تبلیغ کاملاً رایگان کانال تلگرام شما