تبلیغ رایگان کانال در iTelegramChannel.ir

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ در دستۀ آموزش تلگرام ۴۷۰ دیدگاه

همانطور که می دانید شما قادرید در سایت iTelegramChannel.ir تبلیغ کانال خود را به صورت رایگان انجام دهید. برای این منظور کافی است روی تصویر زیر کلیک کنید تا وارد صفحه ای با عنوان افزایش ممبر تلگرام شوید که باید مراحل را یکی یکی طی کنید. توجه به توضیحات و هشدارهایی که حین ثبت کانال به شما داده می شود ضروری است!

تبلیغ رایگان کانال در iTelegramChannel.ir

برای ورود به صفحه افزایش ممبر تلگرام ، روی عکس کلیک کنید

راهنمای تبلیغ رایگان کانال

پس از اینکه به صفحۀ مورد نظر هدایت شدید، بعد از چند کلیک ساده یک فرمی به شما نشان داده خواهد شد که شامل ۶ قسمت است. در هر قسمت باید با توجه به توضیحات مختصری که به شما داده شده است، مشخصات کانال خود را وارد کنید. در این بین عنوان و همچنین توضیحات کامل بسیار مهم است. باید زمان مناسبی را برای تعیین عنوان کانال تان که در سایت ما نشان داده می شود ، همچنین نوشتن توضیحات بلند و مناسب بگذارید.

فرم به صورت هوشمند عمل می کند. به این صورت که اگر در قسمتی از فرم مشکلی وجود داشته باشد که شما باید به آن توجه کنید، به رنگ قرمز هشداری را نشان می دهد که باید طبق آن عمل کنید. در غیر این صورت امکان ارسال فرم به شما داده نخواهد شد. در ضمن تمامی قوانین ثبت کانال را رعایت کرده و در جریان باشید که هر زمان از این قوانین تخطی کنید، امکان حذف کانال شما برای ما محفوظ خواهد بود.