ثبت کانال تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ در دستۀ آموزش تلگرام ۱۲۷ دیدگاه

اگر شما هم کانال تلگرام دارید و دوست دارید کانال خود را ثبت کنید تا تعداد اعضای آن بالا برود، ما به شما این امکان را می دهیم که به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید. ثبت کانال تلگرام شما در این سایت به منظور بالا آمدن کانال شما در موتور جستجوی گوگل است. که پس از مدت زمانی که از فهرست شدن کانال شما در موتورهای جستجو گذشت، نتیجۀ آن را خواهید دید. البته جهت ثبت کانال تلگرام خود باید به نکات دیگری هم توجه کنید که در جای مناسب آنها را خدمت شما یادآور خواهیم شد.

ثبت کانال تلگرام

ثبت کانال تلگرام

کانال های تلگرام به نوع درجۀ یک رسانه های جدید تبدیل شدند. به طوری که هر کسی می‌تواند به راحتی یک کانال تلگرام برای خود راه اندازی کند و از آن استفاده‌ای مد نظرش است را ببرد. اما همۀ ما می دانیم که جذب اعضا به مانند ساخت کانال تلگرام ساده و راحت نیست! بلکه نیاز به مهارت‌هایی جهت افزایش اعضای تلگرام دارد که یکی از آنها ثبت کانال تلگرام خود در سایت های اینترنتی است.

کاری که ما برای شما انجام می دهیم ارائه کردن فضایی برای انتشار کانال خود در این سایت است. در ازای ارائۀ خدمات تبلیغ کانال شما در سایت، مبلغی هم از شما اخذ خواهد شد که جهت نگهداری سایت و توسعۀ آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این سایت چطور اقدام به افزایش اعضای کانال تلگرام شما می‌کند؟

باید گفت، زمانی که شما کانال خود را با توضیحات کامل و عنوان جذاب در سایت ما ثبت می‌کنید، خزندۀ موتور جستجو آمده و صفحۀ کانال شما در سایت ما را می‌بیند و آن را در پایگاه دادۀ خود ذخیره می‌کند. پس از آن هم بعد از مدتی به آن یک رتبه اختصاص می‌دهد. اگر شما از عنوانی حاویِ کلمات کلیدی استفاده کرده باشید و یا توضیحات خوب و کاملی بیش از ۳۰۰ کلمه را وارد کرده باشید، رتبۀ صفحۀ کانال شما بسیار بالا خواهد آمد و با وارد کردن کلمۀ کلیدیِ مرتبط با کانال شما در موتور جستجو، خواهید دید که کانال شما در گوگل بالا خواهد آمد.

همین باعث می‌شود افرادی که از گوگل برای جستجوی کانال‌های مورد علاقۀ خود استفاده می‌کنند، کانال شما را پیدا کرده و به عضویت در آن درآیند. البته همانطور که گفتیم، ممکن است همۀ کانال‌هایی که در سایت ما ثبت می‌شوند به چنین سرنوشتی دچار نگردند. که دلیل آن عدم توجه مدیر کانال به توضیحات ما، در ثبت شرح و مشخصات کانال است.

از دیگر ویژگی های تبلیغ کانال در این سایت، این است که تبلیغ شما دائمی است و برای همیشه می‌توانید شاهد افزایش اعضای کانال خود باشید. البته انتظار شما از افزایش اعضای کانال با این روش باید تدریجی باشد. که این خود طبیعی است. و نکتۀ بعدی این است که تمامی اعضای جذب شده به کانال شما حقیقی بوده و کاملاً به موضوع کانال شما علاقه مند هستند. این نکته را نباید دست کم بگیرید.

پس اگر شما هم آماده اید که کانال خود را در سایت ما ثبت کنید و با این یک کانال شلوغ داشته باشید، کافی است به صفحۀ ثبت کانال تلگرام وارد شده و مراحل را حین خواندن توضیحات به طور کامل، طی کنید.