خرید و فروش کانال و گروه تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ در دستۀ آموزش تلگرام ۱۰۷ دیدگاه

با توجه به نیازی برای امکان پیدا کردن مشتری برای فروش کانال یا یافتن یک کانال آینده دار برای خرید آن توسط سرمایه گذاران وجود داشت، تصمیم بر آن گرفتیم که در سایت مان یک چنین امکانی را فراهم کنیم. با توجه به موفق بودن سایت در امر تبلیغ کانال های تلگرام، که در حال حاضر هزاران کانال تلگرام را در سایت منتشر کردیم، به نظر می رسد در امر خرید و فروش کانال تلگرام هم قادریم خدماتی را به شما عزیزان بدهیم. در ادامه راجع به این خدمت به شما توضیحات بیشتری را تقدیم خواهیم کرد.

خرید و فروش کانال و گروه تلگرام

خرید و فروش کانال و گروه تلگرام

شما در قسمت از سایت، در انتهای همین صفحه، می توانید آگهی فروش کانال خود را به صورت یک کامنت منتشر کنید و بعد از تایید توسط ما در سایت منتشر خواهد شد. بخش دیدگاه ها یا همان کامنت های سایت، یکی از پربازدیدترین بخش های سایت ماست که کانال شما حتماً دیده خواهد شد.

علاوه بر آن یک کانال تلگرامی با نام کانال خرید و فروش کانال و گروه تلگرام هم راه اندازی کردیم که با شناسه @channelbuysell قابل دسترس است. در آنجا هم میتوانید از طریق تماس با مدیر کانال، آگهی خود را در کانال ما منتشر کنید. یا اگر قصد خرید کانالی را دارید، با بررسی این مراجع کانال مد نظر خود را خریداری کنید.

حتماً دقت داشته باشید قبل از نهایی کردن خرید خود، بررسی کنید که کانال ارزش خرید داشته باشد. کانال هر چقدر اعضای فعالی داشته باشد و از پست های زیاد و به روزی برخوردار باشد بهتر است. علاوه بر آن با دیدن تعداد بازدید های هر پست (Seen) می توانید ببینید که پست ها چقدر برای کاربران کانال محبوبیت دارد. البته باید دقت داشته باشید که بالا بردن تعداد اعضای یک کانال یا بالا بردن میزان بازدید هر پست به صورت جعلی یا فیک کار چندان سختی نیست. البته راه هایی مثل بررسی میزان بازدید هر پست تازه منتشر شده و دیگر موارد هم وجود دارند که می توان برای پی بردن به کیفیت کانال از آنها استفاده کرد. حتی به فروشندگان و خریداران کانال پیشنهاد می کنیم که فروشنده کانالش را برای مدت کوتاهی به صورت ادمین موقت در اختیار خریدار قرار دهد تا از صداقت گفته های فروشنده مطمئن گردد.

و اما برای دریافت مبلغ قیمت کانال، برای جلب اعتماد دو طرف، اگر خواسته باشید ما برای شما واسطه گری کنیم، کافی است وارد سایت وبنولوگ شده و حساب کاربری خود را بسازید. سپس یک تیکت ارسال کنید. هم خریدار و هم فروشنده باید یک چنین کاری را انجام دهند. حالا فروشنده درخواست صدور صورت حساب برای فرد خریدار را دارد. ما این کار را انجام داده و زمانی که خریدار مبلغ را پرداخت کرد، از فروشنده میخواهیم که کانال را به مالکیت خریدار درآورد. پس از آن مبلغ با فروشنده تسویه حساب خواهد شد.

پس اگر فروشنده هستید، آگهی خود را در این صفحه و در کانال ما ثبت کنید. اگر هم خریدار هستید به دنبال کانال تان بگردید.