درخواست ارسال مجدد کد فعال سازی تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ در دستۀ آموزش تلگرام ۲۷ دیدگاه

برای اینکه شما بتوانید از تلگرام خود استفاده کنید، باید قادر باشید پس از نصب نرم افزار تلگرم روی گوشیِ خود، حساب خود را بسازید و آن را فعال کنید. انجام این مراحل بسیار ساده است. فقط کافی است نرم فزار تلگرام را باز کرده و مراحل را به ترتیب طی کنید. که یکی از این مراحل این است که تلگرام به شماره تلفن شما پیامکی را ارسال می‌کند که حاوی کد فعال سازی است. شما باید این کد را در نرم افزار وارد کنید؛ همین!

حالا ممکن است گاهی اوقات بنا به دلایلی، مشکلی پیش آمده باشد که پیامک حاوی کد فعال سازی برای شما ارسال نگردد. در اینجاست که نرم افزار تلگرام به شما این امکان را می‌دهد که درخواست ارسال مجدد کد فعال سازی را بدهید. اگر دوباره به نرم افزار تلگرام خود مراجعه کنید، با صفحه‌ای همانند تصویر زیر روبرو خواهید شد که باید کد فعال سازی را وارد کنید. اما پیوندی با عنوان Wrong number هم وجود دارد که اگر روی آن کلیک کنید، به صفحۀ دیگری هدایت خواهید شد که قادرید از آنجا شماره تلفنی که قرار است کد فعال سازی به آن ارسال شود را عوض کنید و یا درخواست ارسال مجدد کد فعال سازی را بدهید.

درخواست ارسال مجدد کد فعال سازی تلگرام

روی Wrong number ضربه بزنید و شماره تلفن خود را عوض کنید

گاهی از اوقات کاربران با این مشکل مواجه می شوند که کد فعال سازی برای آنها ارسال نمی شود که دلیل آن هم این است که شماره تلفن‌شان یا کد کشور را اشتباهی وارد کردند. کد کشور ایران ۹۸+ است و ۰ اول شماره تلفن خود را هم نباید وارد کنید. اگر غیر از این باشد ممکن است که کد فعال سازی تلگرام برای شما ارسال نگردد.

پس با لمس کردن گزینۀ Wrong number می‌توانید شماره سیم کارت گوشی خود را بررسی مجدد کنید و اگر مشکلی وجود داشت آن را برطرف کنید و روی تایید کلیک کنید تا کد فعال سازی برای شما مجدد ارسال گردد. به این نکته دقت کنید که اگر برای شما هم کد فعال سازی ارسال نمی شود و مراحل بالا را انجام دادید، مشکل می‌توانید از موارد زیادی باشد که با خواندن آموزش‌های دیگر سایت کاربر رایانه می‌توانید به راه حل نهایی مشکل خود برسید. پس با آموزش‌ها و رفع ایرادهای تلگرام ما همراه باشید.