علائم بلاک شدن در تلگرام

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۱۲ در دستۀ آموزش تلگرام ۱ دیدگاه

از آن جایی که در تلگرام یا هر نوع پیام رسان دیگر، ممکن است از طرف دیگران برای فردی ایجاد مزاحمت گردد، تلگرام قابلیت هایی را تعبیه کرده است که کاربران بتوانند تا حد زیادی از دست مزاحمان در امان باشند. مثلاً امکان ریپورت شدن یا همان مسدود شدن ارسال و دریافت پیام به افراد غریبه برای کاربرانی که به صورت انبوه برای افراد غریبه پیام ارسال می کنند، از جملۀ این موارد است. از طرف دیگر بلاک (Block) کردن یا همان مسدود کردن کاربران خاص هم دیگر موارد امنیتی تلگرام است.

علائم بلاک شدن در تلگرام

علائم بلاک شدن در تلگرام

اما گاهی از اوقات شما می خواهید بفهمید که چه کسی شما را مسدود (بلاک) کرده است که در اینجا به شما علائم بلاک شدن در تلگرام را عرض می کنیم.

  1. حذف شدن عکس پروفایل مخاطب مورد نظر: کسی که شما را بلاک کرده است عکس پروفایلش از پیام رسان تلگرام شما حذف خواهد شد.
  2. عدم خوردن تیک دوم پیام ها: اگر برای فردی که شما را مسدود کرده است پیامی ارسال کنید، به هیچ عنوان تیک دوم خوانده شدن پیام نمی خورد که این خود عدم رسیدن پیام به فرد مورد نظر است.
  3. نمایش عبارت last seen is a long time ago زیر نام مخاطب: مخاطبی که شما را مسدود کرده است در زیر نامش عبارت last seen is a long time ago زده شده است که نشان از مسدود کردن حساب شما از درون تلگرامش است.

همانطور که دیگران می توانند شما را مسدود کنند و در این حالت نمی توانید با فرد مورد نظر ارتباط برقرار کنید، شما هم می توانید دیگران را مسدود (Block) کنید که آموزش آن را خدمت شما در مقالات قبلی ارائه کردیم. برای آموزش های بیشتر با سایت تلگرام همراه ما باشید.