معرفی کانال تلگرام شما فقط در صفحۀ مورد نظر

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ در دستۀ کانال های آموزشی ۳۴ دیدگاه

دوستان مفتخریم اعلام کنیم سایت تلگرام در حال حاضر متن های تبلیغاتی شما را برای درج در سایت می پذیرد. اما این کار همراه با دستور العمل هایی است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً به این دستورات عمل کنید. در غیر این صورت ما از پذیرش معرفی کانال شما معذوریم. این دستورات در صفحۀ تبلیغ کانال تلگرام شما درج شده و پیشنهاد می‌کنیم حتماً زمانی را برای مطالعه‌ی آنها بگذارید.

معرفی کانال تلگرام شما فقط در صفحۀ مورد نظر

معرفی کانال تلگرام شما فقط در صفحه‌ی مورد نظر

از مهم‌ترین مواردی که زمان درج تبلیغ کانال تلگرام خود در سایت باید در نظر داشته باشید، پر کردن تمامی موارد مورد نیاز است. چرا که این کار به دیده شدن کانال شما در بین نتایج صفحۀ نتیجۀ موتور جستجوی گوگل منجر خواهد شد، که در نتیجه باعث افزایش اعضای کانال شما می‌گردد. پس حتماً این توصیه را جدی بگیرید.

در ثانی به هیچ عنوان در قسمت نظرات تبلیغ کانال خود را منتشر کنید که این گونه نظرات منتشر نخواهند شد. بلکه در اولین زمان حذف می‌گردند. استفاده از خدمات سایت شامل قوانینی است که یکی از آنها همین مورد است. در وارد کردن نشانی کانال تلگرام دقت داشته باشید که با https://telegra.me/ شروع شده باشد و در ادامه شناسۀ کانال شما آورده شود. از وارد کردن ساختاری دیگر خودداری کنید. مثلاً از درج فقط شناسۀ کانال خودداری کنید. نشانی اینترنتی کامل کانال را وارد نمایید.

از چندین باره وارد کردن کانال خود خودداری کنید. چرا که فقط یک بار در سایت نمایش داده می شود و اگر برای بار دیگر تکرار شود، تمامی کانال های آن فرد از سایت حذف خواهند شد. فراموش نکنید که در جعبۀ محتوا در هنگام درج کانال، از توضیحات کامل استفاده کنید. این توضیحات به دیده شدن کانال شما به شدت کمک خواهد کرد.

امیدواریم با ارائه‌ی خدمات معرفی رایگان کانال تلگرام شما سهمی هر چند کوچک اما موثر در رونق کسب و کار و رسیدن به اهدافتان داشته باشیم.
ارادتمند شما، مدیریت سایت