ممبر فیک تلگرام چیست ؟

منتشر شده در ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ در دستۀ آموزش تلگرام ۱۰ دیدگاه

اصطلاح “فیک” از کلمۀ Fake انگلیسی گرفته شده است که به معنای تقلبی و جعلی است. همانطور که می دانید کانال های تلگرام دارای یک اعتباری هستند که این اعتبار از تعداد افرادی است که به عضویت آن کانال درآمده اند و در بالای کانال برای همه به نمایش گذاشته می شود. بر همین اساس افرادی که دوست دارند هر چه سریع‌تر کانالی پُر و پیمانی داشته باشند، و برایشان اصلاً اهمیتی ندارد که کیفیت این اعضا به چه صورت است، سعی می کنند از روش های تقلبی عضو برای کانال خود جمع کنند. که به این نوع اعضاء به اصطلاح عموم، ممبر فیک تلگرام هم گفته می شود.

ممبر فیک تلگرام چیست

ممبر فیک تلگرام چیست ؟

روش های مختلفی برای افزایش ممبر فیک تلگرام وجود دارد که یکی از آنها روش API یا اعضای کذب است که راجع به آن توضیحات کاملی را ارائه کردیم. در این روش اعضا کاملاً تقلبی بوده و هیچ کاری را برای شما، به عنوان مدیر کانال انجام نمی دهند. حتی برخی از مواقع ممکن است برای پست های شما نمایش یا Veiw هم در بر داشته باشند که این نمایش پست ها هم کاملاً تقلبی می باشد و برای افزایش جعلیِ اعتبار کانال کاربرد دارد.

به هر حال، ممبرهای فیک تلگرام برای یک کانال جز نمایش اعداد بالاتر برای اعضای کانال و نمایش های پست ها کار دیگری انجام نمی دهند. شاید بهتر باشد به فکر این نوع افزایش کانال نباشید. چرا که هم کاربرد زیادی ندارند و هم ممکن است از طرف خود تلگرام هم این گونه کانال ها که از ممبرهای فیک اسفتاده می کنند مسدود شوند و تمامی هزینه هایی که شما برای کانال کردید به هدر رود.

معمولاً روش های خوب دیگری برای افزایش اعضای کانال وجود دارد که ممکن است دیر به خواستۀ خود برسید. اما این راه یک راهکار خوب و اصولی است. برای تبلیغ کانال خود به روش اصولی می توانید از خدمات سایت ما استفاده کنید. برای توضیحات بیشتر می توانید به صفحۀ تبلیغ کانال تلگرام مراجعه کنید.